Élménypillanatok lapozgatása

Mindig is szerettem a meséket, kisgyerekként, elalvás előtt félálomban ringatózva, akár hangosan felolvasni egy számomra kedves valakinek, vagy kockás plédbe burkolózva belelapozni varázslatos történetekbe. Most én mondok mesét, és én leszek benne a tündér, mert mindig ők voltak a kedvenceim!:-) Lapozgatok porosodó és új élménypillanataink között....Csak úgy, mert lelkes gyűjtőjük vagyok:-) Kérlek, a blogomban található írásaimat és fotóimat ne használd fel az írásos engedélyem nélkül! Köszönöm!

MEGBESZÉLÉSEK

A blogomban található szövegek és képek felhasználása csak az írásos engedélyemmel lehetséges! Kérlek, ne használd a fotóimat a megkérdezésem nélkül! Köszönöm!



éppenmost bekukkantó kedves valaki

Napszámolgató

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Téleleji kisszínes

2007.11.29. 19:13 | piroskaesfarkas | 9 komment

Pár napja még integetett egyet az ősz, melengető napsugarakkal kényeztetve a növényeket, amitől azok zavarukban még dobtak egy kisvirágot, vagy kipattogtatták rügyeiket.

                  

                 

Lehet, hogy megszokott dolog, hogy a csüngőkecskefűz ilyenkor már megmutatja a nyuszifüleit, nem tudom, hiszen még csak most tanuljuk az együttélést a kerti fákkal, bokrokkal. Kiváncsian vártuk milyen lesz az őszi kertünk, majd aggódva figyeljük, miként bírják a téli fagyokat, a cibálós szélviharokat, hoznak -e még új hajtásokat tavasszal.

                      

                     

 

Vékony kardigánban sétáltam a váratlanul jött, szombatdélelőtti napsütésben, s kedvemre fényképezgettem a november végi kertet. Egész kis csokorravalót gyűjtöttem össze.

Egy téleleji kisszínest.

A bejegyzés trackback címe:

https://piroskaesfarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr79247062

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ingrid · http://simoningrid.com 2007.11.30. 09:18:34

Szépeket fotóztál :) Nagyon szépen beszélsz a kertetekről. Látszik, hogy óvod és félted a növényeid.

Piroska 2007.11.30. 09:37:16

Szia Ingrid! Köszönöm szépen, bár én csak kattingatok, a természet műveli ezt a csodát!:-)
És milyen jó, hogy megajándékoztál a középrerendezés meg egymásmelléböködés tudományával???!!:-))))

Igen, rajongok a növényekért, a kertünkért, a házikóért....Naponta rácsodálkozom, hogy jééé, tényleg a miénk? Nem álmodom???? Nagy boldogság ez nekünk........És bár hatlamas lakáshitel nyomja a vállunkat, akkor is a miénk, megcsináltuk, csak mi ketten. Valóraváltottunk egy olyan álmot, amire évekkel ezelőtt csak félve mertem gondolni, hogy nekünk egyszer lesz egy házunk??!! És ott áll, pont úgy, ahogy elképzeltük azon a régi, kockás füzetlapon.....
:-))

Ingrid · http://simoningrid.com 2007.11.30. 10:29:43

Jövőre én is szeretnék ilyenek írogatni a kertünkről és a házunkról :) és akkor összevetjük a télejei kisszínesünket középre rendezve, egymás mellé böködve ;)

Egyelőre csak a kockás füzetet lapozgatom.

Piroska 2007.11.30. 12:14:15

Ingrid, Ti is építkezni fogtok? Vagy kész házat kersetek? Esetleg felújítotok?
Bármelyik is, mondhatom, isteni dolog egy ház!!!!
Csak drukkolni tudok!!!

Ingrid · http://simoningrid.com 2007.11.30. 12:59:32

Egyelőre nem tudjuk :) Osztunk-szorzunk, nézelődünk.
Ti építkeztetek? Merre? Úgy értem vidéken vagy Budapesten?

Tudom, hogy ma Kispenit látogatsz, puszild meg a talpát helyettem is :)

Piroska 2007.11.30. 14:29:53

Ingrid! Megírom Neked pontosan levélben, ha érdekel.
Budapest környékére költöztünk ki, egy dombtetőre:-)
Van amikor fél-, de van olyan, hogy egy óra is van az út a munkahelyünkre, de mivel együtt megyünk, a kocsiban legalább beszélgetünk. És annyira szép a táj már félúttól!!!! Ma is erdei úton jöttünk be, ahol megmaradt a fákon a hó, a zuzmara.
Azért választottuk az építkezést, mert elég konkrét elképzeléseink voltak a házról (amit féltve őrizgettünk, évek óta megrajzoltuk már, hátha egyszer...), meg szerettünk volna kilátást, meg szellősebb részt, ahol nincs még minden beépítve, de azért nem félek, ha egyedül vagyok. Könnyen lehessen közlekedni, meg persze szempont volt a szüleim közelsége is, akik szintén építkezésbe fogtak, 55 évesen, hitelből. Ők. pl. egész életükben 40 nm-en laktak (mi ugye az öcsémmel meg velük 20 évig:-), úgyhogy mindkettőnknek nagy változás ez a sok gyaloglás, hogy elérd a vízcsapot:-))))
Most lefelé megy a pica, és látok nagyon jó kis házakat, pár évesek, és többet is találtam már, amit szívesen átalakítanék a saját ízlésünk szerint (sok ismerősünk költözött ki a környékünkre, nekik szoktunk segíteni házat keresni, egyik sem építkezett).
Na, befejezem (ahogy Joepapa=apu mondaná, "bolondja vagyok a részleteknek":-), de szívesen segítek ilyenekben, ha szükséged lenne valamire!!!
:-)

Ingrid · http://simoningrid.com 2007.11.30. 15:50:47

Írj nekem mailt, kérlek! Kiváncsi vagyok, hogy hol lakhattok.
Én igazából félek az építkezéstől, nem merek belevágni, mert annyi rosszat hallottam már, hogy inkább beleszeretnék egy kész házikóba :)

Na, várom azt a mailt. Pusszantás! Kispeninek is!!!!

Piroska 2007.11.30. 16:07:15

Ingrid, írok a hétvégén, ha gépközelben leszek, egy titkosat, jó!?
:-)
Köszönöm, adok belőle Kispeniéknek is:-)

Ingrid · http://simoningrid.com 2007.11.30. 16:08:34

Várom a titkosat türelemmel :)
süti beállítások módosítása