Élménypillanatok lapozgatása

Mindig is szerettem a meséket, kisgyerekként, elalvás előtt félálomban ringatózva, akár hangosan felolvasni egy számomra kedves valakinek, vagy kockás plédbe burkolózva belelapozni varázslatos történetekbe. Most én mondok mesét, és én leszek benne a tündér, mert mindig ők voltak a kedvenceim!:-) Lapozgatok porosodó és új élménypillanataink között....Csak úgy, mert lelkes gyűjtőjük vagyok:-) Kérlek, a blogomban található írásaimat és fotóimat ne használd fel az írásos engedélyem nélkül! Köszönöm!

MEGBESZÉLÉSEK

A blogomban található szövegek és képek felhasználása csak az írásos engedélyemmel lehetséges! Kérlek, ne használd a fotóimat a megkérdezésem nélkül! Köszönöm!



éppenmost bekukkantó kedves valaki

Napszámolgató

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Nemszén

2007.11.27. 11:00 | piroskaesfarkas | Szólj hozzá!

Pont úgy néz ki, mint aki nem mosakodott meg szénlapátolás után, és ottmaradt egy kis fekete folt a szája fölött.....Pedig nemszén. Én voltam.

Vasárnap késődélután Anyi és én kettesben ejtőztünk a tv előtt, pasi ebéd után hazament, otthon dolgozott, Joepapa pedig úton volt, miután hazadobta Pötiéket. Beszélgettünk, KVztunk a sötétben, csak a tv adott némi fényt és alapzümmögést.

A negyvenvalahány csatorna kínálatából egyet sem találtunk, ahol érdemes lett volna hossszasabban elidőzni, így egyfolytában böködtem a távirányítót. Egy idő után meguntam a dolgot, gondoltam, lődözzön tovább Anyi, aki tőlem messzebb, a kanapén nyújtózótt gyanutlanul, éppen csak a körvonalait láttam. 

"Anya, dobom a kapcsolót, most irányítsál Te!" - s már hajítottam is ívesen a műanyag csatornaváltót.

Szegénykém csak ennyit kérdezett, miközben felkönyökölt:"Mit csináááálszúúúúúúúúúúúúúúúúú?"- s nyomban lekoccolta a távkapcsolót..........

A szája fölött találta el, amitől éles fájdalom nyilalt a fogába és az ajkába is, összegömbölyödve kapta oda mindkét kezét. Rögtön lejegeltük, mert nem vérzett ugyan, de vészesen megduzzadt az orra alatti rész, egészen tapíros lett.. Az első riadalom után szokása szerint szórta a humormorzsáit, cukkolt engem a történtek miatt, s nagyokat nevettünk, mikor belenézett a kistükörbe. Néha ellenőriztük, hogy nem mozog -e az erős ütést szenvedett foga, majd elképzeltük, hogyan fog kinézni, ha mégis kiesik, mit fog majd mondani a barátnőjének, ki hiszi el ezt a nevetséges magyarázkodást neki, hogy eltalálta a gyerek egy távirányítóval, na persze....:-)

Joepapa is megérkezett, majd rámszállt: "Kislányom, leülhetek ide melléd, kiélted mára a szüleid ellen irányuló agressziódat, akarsz róla beszélni?" Nemisvicces....:-)

Nagyon rossz érzés fájdalmat, sérülést okozni másnak......Úgy bántott a dolog, pedig még Anyi nyugtatott a másnapi érdeklődös telefonálásaim alkalmával, hogy egyáltalán nem vészes, soha rosszabbat. Tegnap este átmentünk vacsorázni, meg persze megnézni a csücsöricsőrét, ami fekete színben pompázik...... Fájdaloműzőként vittünk neki macskás nyalókát (második gyerekkorát éli, évek óta rajong a pálcikás cukorkákért, ezétr aztán mindig vadászok a különlegesebb darabokra, hogy a kedvére tegyek:-).

Szegény Anyika!!!

A bejegyzés trackback címe:

https://piroskaesfarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr53243379

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása