Élménypillanatok lapozgatása

Mindig is szerettem a meséket, kisgyerekként, elalvás előtt félálomban ringatózva, akár hangosan felolvasni egy számomra kedves valakinek, vagy kockás plédbe burkolózva belelapozni varázslatos történetekbe. Most én mondok mesét, és én leszek benne a tündér, mert mindig ők voltak a kedvenceim!:-) Lapozgatok porosodó és új élménypillanataink között....Csak úgy, mert lelkes gyűjtőjük vagyok:-) Kérlek, a blogomban található írásaimat és fotóimat ne használd fel az írásos engedélyem nélkül! Köszönöm!

MEGBESZÉLÉSEK

A blogomban található szövegek és képek felhasználása csak az írásos engedélyemmel lehetséges! Kérlek, ne használd a fotóimat a megkérdezésem nélkül! Köszönöm!



éppenmost bekukkantó kedves valaki

Napszámolgató

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Szegénylegény szerencsepróbája

2007.09.20. 18:02 | piroskaesfarkas | 6 komment

Kellenek ezek a különös figurák, a hétköznapi hősök, akik a semmiből tűnnek elő, és megmutatják azt az eddig eltitkolt kincsüket (vagy éppen nem eltitkolt, csak egyszerűen senki nem vette észre őket) melyre jólesően rácsodálkozunk, és újfent megállapítjuk: vannak még csodák, amikor a szegénylegény tényleg elnyeri méltó jutalmát.

Ez az a fiatalember, akinek megkaptam és betettem ide az első nyilvános megmérettetéséről szóló felvételt (alulra ismét beműtöm, meg még egy picilányt is), amikor sután belépett egy britt tehetségkutató verseny színpadára, és sohanemképzett hangjával elkápráztatta a közönséget, míg végül megnyerte azt.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://piroskaesfarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr27168773

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

anyámlánya 2007.09.25. 01:06:18

banális, de nekem erről a csöpp leánykáról az angyalok jutottak eszembe

Piroska 2007.09.25. 09:24:12

Anyámlánya Drága! Nem is banális!
Annyira tündéri!
Biztosan lehet morogni, hogy a szülők majmot csinálnak a gyerekből, meg minek ilyen picilányt színpadraállítani, jót tesznek -e vele.
De igazán angyali, ahogy mondod.

Cserke 2007.09.25. 15:17:29

Nahát. Lúdbőröztem . Pedig nekem ez nyálas zene (bocs, vagy inkább könyökömönjönki?), de valami csoda egy hangja van ennek a pasinak.

Piroska 2007.09.25. 15:38:03

Igen, kapott egy csodás ajándékot, a tehetségét. (na igen, a zene...de ez a kettő volt csak a versenyen, mosmittegyek?:-))

Cserke 2007.09.25. 22:32:15

Nem is lényeg, mit is énekelt, egyszerűen elképesztő hangja van, minden erölködés nélkül.
Jó, hogy felraktad.

Piroska 2007.09.26. 09:46:13

Örülök, hogy meghallgattad!:-)))
Pusszantalak!
süti beállítások módosítása