Élménypillanatok lapozgatása

Mindig is szerettem a meséket, kisgyerekként, elalvás előtt félálomban ringatózva, akár hangosan felolvasni egy számomra kedves valakinek, vagy kockás plédbe burkolózva belelapozni varázslatos történetekbe. Most én mondok mesét, és én leszek benne a tündér, mert mindig ők voltak a kedvenceim!:-) Lapozgatok porosodó és új élménypillanataink között....Csak úgy, mert lelkes gyűjtőjük vagyok:-) Kérlek, a blogomban található írásaimat és fotóimat ne használd fel az írásos engedélyem nélkül! Köszönöm!

MEGBESZÉLÉSEK

A blogomban található szövegek és képek felhasználása csak az írásos engedélyemmel lehetséges! Kérlek, ne használd a fotóimat a megkérdezésem nélkül! Köszönöm!



éppenmost bekukkantó kedves valaki

Napszámolgató

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Máson mászik az más

2007.09.09. 19:54 | piroskaesfarkas | Szólj hozzá!

A közvetlen kertkapcsolat egyetlen hátránya (legalábbis amit eddig felfedeztem) a soklábúakkal való szoros együttélés (négynél több)...Imádom, hogy jóidőben egész napra kitárjuk az üvegajtókat, és nappalink szinte összemosódik a kerttel, reggelente mezítláb vagy papucsban csoszogok a fűben, esténként pedig hoszasan ücsörgünk a teraszon. Ugyanígy élvezik a bejárást a tücskök, szöcskék, szúnyogok, rettenetes pókok és mégrémisztőbb besorolhatatlanok.....

Ma reggel ártatlanul közelítettem a falikúthoz, hogy megtöltsem a locslókannát, és akkora furcsapókot pillantottam meg a lefolyónál, hogy menten kihagyott a szívbillenytyűm??? Teatyaúrég, ez miez????!! Azonnali vészjelzéseket adtam le pasinak, hogy hatalmas védő/lecsapó felszereléssel sürgősen jelenjen meg a kőkútnál, mert helyzet van. Most már sajnálom, hogy nem fényképeztem le, mert úgy talán valaki beazonosíthatta volna talán, de így, hogy annyit tudok róla mondani, hogy nagy, fekete gombszerű közepe volt, talán még szőrös is, és fehéres, szürkés, szögletes lábai, melyek úgy helyezkedtek el, mintha a háta közepéből nőttek volna ki, így biztosan senki sem csapja magát homlokon, hogy ááááháááá, túúúúdom, ez a rettenetes, lábújharapós, éjszakaitámadóspók!!!! Na és persze olyan húsos volt, hogy az ilyen példányokra nem is szívesen lép az ember (truuuttty-fúúúj), na meg hogyan is, ha a kút alja íves, úgy még papuccsal sem egyszerű legyőzni, így aztán ráfolyattuk durván a vízsugarat, míg el nem tűnt a lefolyóban.....Vagyis a póktetem sincs már meg.

Ha persze máson mászik nemigaziból,  filmen, főleg ha az egyik kedvenc színészem fején (mondjuk biztosan nem távirányítós műpókot tettek a hajába...), na az azért tud vicces lenni!:-) Ahogy pánikolva ugráltam, kezemben a zöld kannával integetve, pasi meg rohant a póköldöklősfelszereléssel, rögtön eszembe is jutott  ez a jelenet, amit nyomban ki is kerestem:-)

Mert ha máson mászik, az más.

Na jó, szeretem az egész filmet, igazán szórakoztató!!! Nekem nyolc!:-)))

 

A bejegyzés trackback címe:

https://piroskaesfarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr26161179

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása