Élménypillanatok lapozgatása

Mindig is szerettem a meséket, kisgyerekként, elalvás előtt félálomban ringatózva, akár hangosan felolvasni egy számomra kedves valakinek, vagy kockás plédbe burkolózva belelapozni varázslatos történetekbe. Most én mondok mesét, és én leszek benne a tündér, mert mindig ők voltak a kedvenceim!:-) Lapozgatok porosodó és új élménypillanataink között....Csak úgy, mert lelkes gyűjtőjük vagyok:-) Kérlek, a blogomban található írásaimat és fotóimat ne használd fel az írásos engedélyem nélkül! Köszönöm!

MEGBESZÉLÉSEK

A blogomban található szövegek és képek felhasználása csak az írásos engedélyemmel lehetséges! Kérlek, ne használd a fotóimat a megkérdezésem nélkül! Köszönöm!



éppenmost bekukkantó kedves valaki

Napszámolgató

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Kávésbeégés

2007.08.07. 18:12 | piroskaesfarkas | 2 komment

Kivételesen egyedül álltam a sorba (mármint nélkülöznöm kellett pasi társaságát, aki jóval korábban elindult a munkába),  mert volt egy bő negyedórám a tárgyalásig, amit a kedvenc mézestejesemet kortyolgatva a prezetnációsokosságom olvasásával kívántam eltölteni.

Teljes bizniszvumenpuccban araszoltam a sütiket előlem biztonságosan elzáró üvegfal mellett, magam előtt tartva a kisfekete táskámat.

Még a jólismert lányok sem voltak a pult mögött, akik már messziről kiszúrnak, és soronkívül elkészítik nekem a kedvenc KVmat, csupán ismeretlen arcokat láttam (tanulók netán?)

Szokatlanul sokan voltak, mert mögöttem is jópáran türelmetlenkedtek, főként öltönyös nyakkendős fazonok.

Éppen sorrakerültem volna, amikor is a táskámat végighúztam a pulton, de olyan suta mozdulattal, hogy sikerült levernem a vászon zsákot, amit dekorációként tettek ki és tele van kávészemekkel.....Ha valaki azt gondolná, hogy simán csak eldőlt, és néhány babszem tovagurult az asztallapon, akkor téved! Annyira jó helyen kaszáltam el a felépítményt, hogy a tartalma elárasztotta a pénztárgép körüli területet, szétterület a földön, és néhány kifényesített cipőt is eltalált, és minden bizonnyal volt olyan, aki este a gatyája felhajtott szárából is kihalászhatott belőle.......

Persze nem elég, hogy ilyenkor zavarban vagyok az ügyetlenhülyetyúkságom miatt, bosszúsan bámulnak a hátamögötti komolypasik, de még az újhúskávéscsajok sem dobnak felém egy semmigondmosolyt, csak unottan kikullogtak a katasztrófaelhárítófelszereléssel (partvis+lapát) és lassú, teátrális mozdulatokkal eltűntetik az általam okozott felfordulás nyomait. Én még elsütök egy kedves, humoros félmondatot, de azon is csak én kuncogok. Még kínosabb a helyzet....

Alig vártam, hogy megkapjam a műanyagpoharasomat, és lapozhassak.

A bejegyzés trackback címe:

https://piroskaesfarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr67128568

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

anyámlánya 2007.08.07. 23:10:00

Hja, Piros!

ama bizonyos másik oldal, lett légyen az pult, tárgyalóasztal, vaslapátnyelének túlfele, valahogy nemtermészetes természeteséggel helyezi magát 1 lépcsővel magassabbra, és néz le onnét teljes öntudattal. már, ha néz, de jobbára le.
tipikus kisemberes "most én vagyok a tuti" szitu.
amúgy is kevés a jó humorú ember, pláne aki oldaná is az ilyentől kínosabb szitut.

ha tudnád hány efféle történetem van! :-))

Piroska 2007.08.08. 08:36:23

Mivel szerencsénkre újra írsz, meg egy évben elég sok nap is van, így lesz időd elmesélni!!!:-))))
süti beállítások módosítása