Élménypillanatok lapozgatása

Mindig is szerettem a meséket, kisgyerekként, elalvás előtt félálomban ringatózva, akár hangosan felolvasni egy számomra kedves valakinek, vagy kockás plédbe burkolózva belelapozni varázslatos történetekbe. Most én mondok mesét, és én leszek benne a tündér, mert mindig ők voltak a kedvenceim!:-) Lapozgatok porosodó és új élménypillanataink között....Csak úgy, mert lelkes gyűjtőjük vagyok:-) Kérlek, a blogomban található írásaimat és fotóimat ne használd fel az írásos engedélyem nélkül! Köszönöm!

MEGBESZÉLÉSEK

A blogomban található szövegek és képek felhasználása csak az írásos engedélyemmel lehetséges! Kérlek, ne használd a fotóimat a megkérdezésem nélkül! Köszönöm!



éppenmost bekukkantó kedves valaki

Napszámolgató

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Életinduló

2007.07.11. 12:21 | piroskaesfarkas | 6 komment

Mindenkinek kell egy életinduló, hogy amikor belepottyan a gödörbe, ezt dúdolgatva könnyebben tudjon kimászni belőle.

Az enyém már régóta ez. Talán mert olyan egyszerű a szövege, és én is meg tudom jegyezni???:-) Vagy mert annyira mókás?

Azért is, de az is biztos, hogy nagyon jó énekelni, és lengedezni rá, ahogy a rózsaszínfuraszájúak teszik. Tessék kipróbálni! Nagyon jó!!!:-)))

A bejegyzés trackback címe:

https://piroskaesfarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr10115931

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Atti · http://zoldmoha.freeblog.hu 2007.07.12. 13:07:42

Nekem is nagy kedvenc. De persze a lényeg a végén van:
"The question is: what is a manamana? The question is: who cares?"

Piroska 2007.07.12. 15:04:23

Szia Atti! Még sosem "láttalak" erre!!!:-)
Na igen!:-)))) Meg még a nagy lényeg a gyors szövegmemorizálás! Meg a lengedezés rá! Meg a dallam.
:-)

Edina · http://edinalorincz.com 2007.07.18. 17:13:33

Ó, és svédül feliratozták!!! :)

Nálam ez az erőt adó dal pár hete: edinalorincz.com/news/?p=19

Piroska 2007.07.18. 20:01:35

Edina! Jó, jó, de nem olyan indulós!!!:-)

Edina · http://edinalorincz.com/photoblog 2007.07.19. 13:11:28

Én mindig úton vagyok, csak amikor lelassulok, akkor kell ez. Szóval mégiscsak indulós, jóóó? (nagyszemekkelnéz)

Piroska 2007.07.19. 13:36:00

Lesütött szemmel: OK!!! Igazi induló!
:-))))

Ui: POnt így szoktam én is mondani, kigülülő szemmel, hogy jóóóóóó, kispofám!! Úgyhogy elképzeltelek Téged!:-)
süti beállítások módosítása