Élménypillanatok lapozgatása

Mindig is szerettem a meséket, kisgyerekként, elalvás előtt félálomban ringatózva, akár hangosan felolvasni egy számomra kedves valakinek, vagy kockás plédbe burkolózva belelapozni varázslatos történetekbe. Most én mondok mesét, és én leszek benne a tündér, mert mindig ők voltak a kedvenceim!:-) Lapozgatok porosodó és új élménypillanataink között....Csak úgy, mert lelkes gyűjtőjük vagyok:-) Kérlek, a blogomban található írásaimat és fotóimat ne használd fel az írásos engedélyem nélkül! Köszönöm!

MEGBESZÉLÉSEK

A blogomban található szövegek és képek felhasználása csak az írásos engedélyemmel lehetséges! Kérlek, ne használd a fotóimat a megkérdezésem nélkül! Köszönöm!



éppenmost bekukkantó kedves valaki

Napszámolgató

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Ami a szemnek láthatatlan.....

2007.07.09. 10:39 | piroskaesfarkas | 4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://piroskaesfarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr84114499

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kaméleon · http://martonrobert.blogspot.com 2007.07.09. 12:20:59

Ez a kedvenc operaszámom! És kirázott rá a hideg és örömkönnyek gyűltek a szempilláim alá! Pavarotti és Boccelli kirázza belőlem a hidegeket és libabőrödzteti a testem, amikor a Nessun' Dorma-t éneklik és ha ennek a srácnak is sikerült, akkor CSAK jó lehet. Wow! Tényleg szuper volt!

Piroska 2007.07.09. 13:00:17

Kaméleon!!! Mi van a vizsgákkal??? Hm?:-)
Gyönyörű ez a dal, és ahogy a srác kiállt oda???? Félszegen, bátortalanul.....És egyszer csak kiengedte a lelkét, kitette mindenestül, és egyszerre csodaszéppé varázsolódott!
Igazi élménypillanatgyűjtés!
Tényleg könnykicsalogatós, lélekmelengetős, célokatgenerálós, azéletszépséges....

Na szóval mi van a vizsgákkal? Csináljak kétujjösszekereszteződést Neked?

Kaméleon · http://martonrobert.blogspot.com 2007.07.09. 15:52:18

:)))) Júlis 17.-és lesz az államvizsgám és 18.-án vagy 19.-én az államvizsga dolgozatom bemutatása egy tanári bizotság előtt... Úgyhogy kicsit nagyont nyelek mikor rá gondolok, hogy még van egy hetem... Úgyhogy, ha addig nem is 17.-én és18.-án vagy 19.-én szívesen örülök egy kétujjösszekereszteződésnek :)))). Köszi szépen :*

Amúgy, amikor megláttam a szegény srácot, hogy milyen bátortalan meg minden, már láttam, hogy egy nagyot fog ég. De aztán kitátotta a száját és szabadjára engedte hangját. És gyönyörű széppé vált, úgy ahogy mondod!

Piroska 2007.07.09. 17:05:53

Na, akkor összegubancolom az ujjaimat, sokszorosan!! Ugyanis most tudtam meg, hogy 17.-én lesz egy hatlamasborzasztó nagy prezi, amire most készülődöm, és már alig bírok magammal, úgy izgulok.........

Igen. Innen is üzenem a pasiknak, hogy nem csak az izmokra, csillantós fehér mosolyra és vaskos pénztárcára bukunk ám!!!!! El lehet varázsolódni humortól, kedvességtől, és egyéb gyönyörűséges lélekmelengetésektől is.
süti beállítások módosítása