Élménypillanatok lapozgatása

Mindig is szerettem a meséket, kisgyerekként, elalvás előtt félálomban ringatózva, akár hangosan felolvasni egy számomra kedves valakinek, vagy kockás plédbe burkolózva belelapozni varázslatos történetekbe. Most én mondok mesét, és én leszek benne a tündér, mert mindig ők voltak a kedvenceim!:-) Lapozgatok porosodó és új élménypillanataink között....Csak úgy, mert lelkes gyűjtőjük vagyok:-) Kérlek, a blogomban található írásaimat és fotóimat ne használd fel az írásos engedélyem nélkül! Köszönöm!

MEGBESZÉLÉSEK

A blogomban található szövegek és képek felhasználása csak az írásos engedélyemmel lehetséges! Kérlek, ne használd a fotóimat a megkérdezésem nélkül! Köszönöm!



éppenmost bekukkantó kedves valaki

Napszámolgató

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Már megint lemaradtam????

2007.07.06. 12:34 | piroskaesfarkas | 4 komment

Na de most már gyanakszom...

Aszongya az útmenti zöldséges -aki mellesleg még a legdrágább is a környéken, de mivel fáradt pénzcsináló üzletemberek már csak ezt a bodegát találják nyitva (időnként már azt sem), ráadásul pont útba is esik, nem marad más választásuk-hogy "már lement a szezonnya, dárgám, nem lesz több, egyen barackot"???!!!

Miii???? Alig ettem pár tállal? Azt hittem, hogy még csak most vagyunk a szezonközépben???? Még úgy szeretnék szemezgetni behűtött, párás, dundi roppanósokat.....

Most tényleg leérett a cseresznye??????

Hiába határoztam el, hogy minden nap cseresznyézünk, nem jött össze az idén sem, most meg sopánkodhatok napestig, meg várhatok a jövő nyárra.......

Az nem lehet, hogy már megint lemaradtam?????

A bejegyzés trackback címe:

https://piroskaesfarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr21112306

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

anyámlánya 2007.07.06. 15:07:18

Ne búsulj Piros!

nem vagy egyedül.
én is a lemaradósak táborába tartozom.

hol kiállítás, koncert, hol pedig egy jó mozifilmről csúszok le.

néha sikerül megvígasztalni magamat egy jó kis zenével.
az mindig hat, és még nem is hízom tőle! :-))

PIroska 2007.07.06. 15:36:10

Szereznem kell egy cseresznyefát, akkor talán nyomon tudom követni, hogy mikor érik.....
Hjajmár!!!

anyámlánya 2007.07.06. 16:02:08

meg egy almafát, körtefát, barackfát, mandulafát, szilvafát, meggyfát, ja és hajítófát!
:-))

Piroska 2007.07.06. 16:32:38

Te ismersz engem!!:-)))
süti beállítások módosítása