Élménypillanatok lapozgatása

Mindig is szerettem a meséket, kisgyerekként, elalvás előtt félálomban ringatózva, akár hangosan felolvasni egy számomra kedves valakinek, vagy kockás plédbe burkolózva belelapozni varázslatos történetekbe. Most én mondok mesét, és én leszek benne a tündér, mert mindig ők voltak a kedvenceim!:-) Lapozgatok porosodó és új élménypillanataink között....Csak úgy, mert lelkes gyűjtőjük vagyok:-) Kérlek, a blogomban található írásaimat és fotóimat ne használd fel az írásos engedélyem nélkül! Köszönöm!

MEGBESZÉLÉSEK

A blogomban található szövegek és képek felhasználása csak az írásos engedélyemmel lehetséges! Kérlek, ne használd a fotóimat a megkérdezésem nélkül! Köszönöm!



éppenmost bekukkantó kedves valaki

Napszámolgató

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

MPS

2007.06.19. 17:10 | piroskaesfarkas | 6 komment

Volt alkalmam többször is megmosolyogni az alkotásait, és nem egy olyat találtam, amelyiket egyszerűen átöleltem volna, és jött volna velem, saját örömömre, vagy másnak ajándékba.

Itt van például ez a tacskó, kötött felsőben!!! Vagy a macsekos, vagy a katicás!!!! Aki ilyeneket csinál, csak jófejfazon lehet!

És vannak elvadult, durva angyalai is, ha megszelídítené valamelyiket, biztosan azt is akarnám:-))) Márpedig szerintem tudna kedvesszelídszárnyast is.....

Egyszer már majdnem vettem egyet közülük, pasinak, de végü mégis otthagytam, mert igazából én szeretném őket, nem is Ő:-)

Humorosak, karakteresek, bájosak!

Molnár Péter Salamon szobrai.

A bejegyzés trackback címe:

https://piroskaesfarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr90101826

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bcyke blogberlo, aki ott sem volt · http://kacatvilag.blog.hu/ 2007.06.19. 22:11:13

Ja, van atom kamesz is a kollekcióban, csak azon elmélkedtem, hogy ammenyibe kerül, annyiért megveszem élőben az egyik legszebb-legjópofább fajt (Párduc kaméleon)!:))

És ha választanom kéne, akkor már hús-vér díszelegjen ott nekem!:)))

Piroska 2007.06.19. 22:24:13

Nagyon jófej, meg is néztem élőben, eszembe is jutottál!:-))

A blogbiszbaszolóban kutatok, amit ajánlottál, de nem jutok messzire...kínai....

bcyke blogberlo, aki ott sem volt · http://kacatvilag.blog.hu/ 2007.06.20. 00:28:36

ráklikelsz az oldalad legalján lévő FEEDEK-nél a bejegyzések linkre, amire feljön egy oldal html kódokkal, amit leszarhatsz, csak az URL címét ( böngésző keresősáv) másold be az oldalon a Create a Widget tapfül alatt az 1. pontba : enter a feed or outline URL.

Ápdét, azt a beírt feed linked alapján ki is bassza a vizuálfelületre már a te hozzászólásaiddal feltöltve a Te dobozodat.

2. editálhatod kedvedre

3. Oszt nagyon kiválasztod, hogy milyen weboldaladba akarod bepakolni, ami mindenféle módon valamelyik generic, vagy web, vagy blog, mert a többi preferáltabb felületekbe való patentezés.

4. Bcyke bácsinak küldöl egy sovány libát jól átsütve, kettő darab zsemjével, koviubival, hogy azokat mind megegye!:)))

Ja és ugyan ezt eljátszhatod a kommentekkel is.

De azért már nem jár a sültliba!

Edina · http://edinalorincz.com/photoblog 2007.06.20. 07:56:56

Még túl zizi vagyok, hogy felfogjam, milyen blogbuherálásokról folyik itt a szó, DE én is akarok vmit a FEEDjeimmel - mégpedig 2 blogét egymásba szőni és azt egy oldalon egyszerre megjelentetni. Vmi ilyesmire tudsz ajánlani vmit, Bycke? (Azonkívül, hogy tanuljak meg phpül...)

Piroska 2007.06.20. 08:54:37

Bcyke Drága! Asszem nem eszel sültlibát, mer' azt a pontot tetted be negyediknek...Tetted volna előre!! Így sose vergődöm át az első hármon..:-)))
Majd otthon próbálkozom!

pancccs 2007.06.23. 14:52:19

ezeket tényleg meg kell zabálni... illetve nem is, mert akkor szálka megy a nyelvembe.
katica a legjobb.
süti beállítások módosítása