Élménypillanatok lapozgatása

Mindig is szerettem a meséket, kisgyerekként, elalvás előtt félálomban ringatózva, akár hangosan felolvasni egy számomra kedves valakinek, vagy kockás plédbe burkolózva belelapozni varázslatos történetekbe. Most én mondok mesét, és én leszek benne a tündér, mert mindig ők voltak a kedvenceim!:-) Lapozgatok porosodó és új élménypillanataink között....Csak úgy, mert lelkes gyűjtőjük vagyok:-) Kérlek, a blogomban található írásaimat és fotóimat ne használd fel az írásos engedélyem nélkül! Köszönöm!

MEGBESZÉLÉSEK

A blogomban található szövegek és képek felhasználása csak az írásos engedélyemmel lehetséges! Kérlek, ne használd a fotóimat a megkérdezésem nélkül! Köszönöm!



éppenmost bekukkantó kedves valaki

Napszámolgató

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Sorozatban nézzük a sorozatokat

2007.04.18. 20:50 | piroskaesfarkas | Szólj hozzá!

Annyira élvezzük az új mesedobozunkat, hogy ennek következtében tegnap sem bírtunk megálljt parancsolni magunknak,  így aztán igencsak későn másztunk fel az emeletre és tértünk nyugovóra.....Egyrészt azért is, mert mikor hazaértünk, gyorsan meg kellett permetezni a kertet (munkás- és kerttulajdonosok hétköznapjai...), és már majdnem sötétben fejeztük be), aztán összedobtam egy kis köretet a kedvesem vacsijához, másrészt meg nemistudommárhány részt kellett megnéznünk összesen, így hosszúra nyúlt az este.

Megkaptuk a Szökés következő évadot és pár nap alatt be is daráltuk, amelyben már annyira összebonyolódnak a szálak, hogy igazán túlzás, és ennyiszer elkapni valakit, aztán meg ennyiszer elszökni, mikor az egész ország őket keresi, és ennyi sebből folyamatosan vérezni, meg minden golyó csak éppen súrol, stb......Na de, ha ettől el tudsz vonatkoztatni, bele tudsz süppedni a filmbe, akkor igazán élvezetes és izgalmas.

Drága Öcsém meg ugye nagy Lost (meg Hősök, meg még van egy csomó kedvence) rajongó, így már csütörtök hajnalban le tudja tölteni az új epizódot (sőt, mikor most kimentek Londonba, azért vitte magával a kisalmás laptopját, hogy ott is meg tudja nézni a következő részt....-őrült egy pali, de imádom), amit előző este nyomtak le az amerikai tévénézőknek, estére meg néhány zseniális rajongó már feliartozza is magyarul:-) Öcsisajt tegnap délelőtt munkába menet (neki az kb. 10 óra körüli indulást jelent, nem veti szét az ideg, az biztos:-) beugrott hozzám, hogy begyűjtsön egy lapogatásospuszilkodást, és beadja a legutóbbi két részt, és szigorúan előírta, hogy még aznap este meg KELL néznünk és fel kell hívnunk egy beszámolóra (valamint pasinak küldött egy akkora adag bográcsos vörösboros pörköltet -egyébként még Ő is jól főz a családban, meg szeret is, úgy látszik, én lógok csak ki az antikonyhatündérségemmel, ahogy a családi szemszín halmazból is, mert míg a többieknek barna a kacsintójuk, az enyém egyedül zöldeskék-, amit hétvégén főztek, és vacsora után gasztronómiai jelentést is kellett tennünk -én csak megszagoltam, mert mint tudjuk, mostanában csakis azt ehetem, ami a fehér dobozban van:-) 

Én csak így szeretek sorozatokat nézni, hogy akkor folytatom, amikor én szeretném, vagy amikor a kedvesemmel megszavazzuk és beáldozzuk az esténket, mert bármennyire isteni a nagyképernyős dobozunk, nem vagyok hajlandó alkalmazkodni a TV műsorokhoz!!! Öcskös talált egy új filmet, elmondása szerint százpontos, és hamarosan azt is megkapom!!!

Sorozatban nézzük a sorozatokat:-)

A bejegyzés trackback címe:

https://piroskaesfarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr6860408

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása