Élménypillanatok lapozgatása

Mindig is szerettem a meséket, kisgyerekként, elalvás előtt félálomban ringatózva, akár hangosan felolvasni egy számomra kedves valakinek, vagy kockás plédbe burkolózva belelapozni varázslatos történetekbe. Most én mondok mesét, és én leszek benne a tündér, mert mindig ők voltak a kedvenceim!:-) Lapozgatok porosodó és új élménypillanataink között....Csak úgy, mert lelkes gyűjtőjük vagyok:-) Kérlek, a blogomban található írásaimat és fotóimat ne használd fel az írásos engedélyem nélkül! Köszönöm!

MEGBESZÉLÉSEK

A blogomban található szövegek és képek felhasználása csak az írásos engedélyemmel lehetséges! Kérlek, ne használd a fotóimat a megkérdezésem nélkül! Köszönöm!



éppenmost bekukkantó kedves valaki

Napszámolgató

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Egy lépés a bűnbarlangba....

2007.01.30. 10:46 | piroskaesfarkas | Szólj hozzá!

Ez a vég, vagy valaminek a fényes kezdete?????????????????

Tegnap Joepapa és a pasim úgy ítéltek meg, hogy már kitanítottak annyira, hogy tudjam, melyik lap mennyit ér, és felvérteztek oly nagyon, hogy csináltak nekem is egy nevet a póker bajnokságon, és rávettek, hogy ma én is benevezve egy lépést tegyek a bűnbarlang felé...........Miért hagytam magam? Egyrészt azért, mert a szombat esti bajnokságon (na igen, lőttek a kandallós, leves szürcsölős romantikus estének, amit terveztünk:-))) úgy vettek részt, hogy átvonultunk a mamámékhoz a párom laptopjával, és így egymás mellett tudtak játszani, külön gépen, külön névvel, és meg kell mondanom, hogy nagyon jól szórakoztam, mint egyedüli drukker. Joepapa hamar kiesett, mert idegesebb, kockáztatósabb természet, míg a pasim elég jól végzet (ő meg mindig mérgelődik, hogy sosem kap jó lapot, és az egész rendszer vele akar kiszúrni, és sosincs szerencséje), és majdnem két dollárt nyertünk!!:-)) Másrészt, van egy olyan piszkos gondolatom, hogy úgyis az én nevemben fognak regisztrálni, és max. három asztalon játszanak, vagyis én nem igazán kerlök majd kártya közelébe ill. a harmadik ok, hogy jól kipróbálnám az egészet, és mennyire szuper lenne, ha legyőzném őket így elsőre (mert persze, mialatt játszanak, és én kérdezgetek, megy a "pssssssssssssssssszt!!!!!, maradj csöndbe, koncentrálunk!!")

A ma esti fellépésem tiszteletére reggel kaptam egy kabalát a pasimtól, egy lila elefántot, amit már hetek óta figyelünk egy benzinkútnál, és minden tankolásnál és reggeli kávézásnál megpaskoljuk a fejét, annyira jófej, és a mai fejrepacsi után nem tudtuk otthagyni, mert mi lenne, ha másnap már nem lenne ott (már az első találkozáskor javasolta a pasim, hogy hozzuk el, mivel már kötődünk hozzá, de ellenálltam)??? Most már itt figyel az íróasztalomon:-)))

A bejegyzés trackback címe:

https://piroskaesfarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr8132151

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása