Élménypillanatok lapozgatása

Mindig is szerettem a meséket, kisgyerekként, elalvás előtt félálomban ringatózva, akár hangosan felolvasni egy számomra kedves valakinek, vagy kockás plédbe burkolózva belelapozni varázslatos történetekbe. Most én mondok mesét, és én leszek benne a tündér, mert mindig ők voltak a kedvenceim!:-) Lapozgatok porosodó és új élménypillanataink között....Csak úgy, mert lelkes gyűjtőjük vagyok:-) Kérlek, a blogomban található írásaimat és fotóimat ne használd fel az írásos engedélyem nélkül! Köszönöm!

MEGBESZÉLÉSEK

A blogomban található szövegek és képek felhasználása csak az írásos engedélyemmel lehetséges! Kérlek, ne használd a fotóimat a megkérdezésem nélkül! Köszönöm!



éppenmost bekukkantó kedves valaki

Napszámolgató

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Babaáradat

2007.01.11. 11:59 | piroskaesfarkas | Szólj hozzá!

Ma ismét belevetettem magam a kampányok sűrűjébe, és bogózgatom az elmúlt három nap eseményeit, válaszolgatok a mailekre, egyszóval próbálok ráhangolódni az előttem lévő kockás füzetben pontokba rendezett és megoldásra váró feladatokra. Ami a legjobban nyomaszt, az egy nagy tender, amit már 2. hete tolok magam előtt, bár igaz, hogy csak január végén prezentáljuk.

Reggel annyira le voltam lombozódva, hogy be kell jönnöm, és sehol egy karácsony, vagy valami hosszú szünet, amit várni lehet, hogy otthon lehessünk, belesüppedhessünk a semmittevésbe, és élvezzük a házat, a kertet, a kutyák és madarak társaságát, és főként együtt lehetnénk....A kocsiban a párom minden érvet felsorakoztatott, hogy miért kell jókedvűnek lennem, mint pl: "nézd, süt a nap, van szerelem, van szeretet, van házunk, mindjárt jön a hétvége, itt ülünk együtt", és ezek mellé én magam is belegondoltam, hogy be kell tennem a nagy fenekemet a saját kis szobámba, egy szép irodába, mi a fene bajom van, mégsem a szenet kell fehoznom a bányából, vagy futószalag mellett csirkéket pucolnom (húú, láttam olyat, és borzalmas), de csak pillanatnyi enyhülést hozott a lelkemben mindez. Na jó, nem drámai a feszültség, de olyan keveset vagyunk otthon!!!!

Közben megnézem a sok baba fotót, amit az új anyukáktól kaptam, mert valamiért hiába éreztem úgy, hogy tavaly mindenki szült az ismerettségi körömben, mégis újból tömeges meghívásoknak kell elegettennünk, és újabb bébi boltokat kell felkeresnünk, mert ismét hárman is szültek a szűk környezetünkben.

És persze azokról nem is tettem említést, akik már várják, mint pl. Krisztike, aki 14. hetes, és akik nagyon tervezik, mint pl. két kolléganőm, aki közül az egyik speciális talpmaszírozásra is jár, hogy sikerrel járjon, és persze a szomszédainkra, akik meg a harmadik babájukon dolgoznak, és rendszeresen számonkérik tőlünk, hogy ugye mi is kellő intenzítással koncentrálunk -e a témára.......De persze nem, mármint nem összpontosítunk a "gyártásra", mert szeretnék még idén dolgozni, meg az év első felében diétázni, meg a szokásos érveimet veszem elő, amivel szépen felépítem, alátámasztom, hogy miért kell nekünk még várnunk.

Egy kedves kolléganőm, a talpmaszírozós, aki most elmegy tőlünk (1,5 hónapja felmondott), és akivel természetesen rendszeresen átgyúrjuk a témát azt mondja, hogy a párom és én annyira jó szülők leszünk, és azért nincs még kisbabánk, mert odafönt a kis lelkek vitatkoznak, és nem tudják eldönteni, hogy ilyen jó helyre ki is jöjjön:-))) Jó lenne ezt elhinni, és hagyom is magam ebben ringatózni, mert sokkal szebb, mint az, hogy azért nincs, mert nem akarunk, és mert évről évre tologatom, és várok egyfajta ideális állapotra.

De a legeslegjobban már Anyukám szeretne egy unokát!!!:-)))

 

· 3 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://piroskaesfarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr9327736

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: fendi Heels 2018.03.20. 03:42:49

Download samp server gas meter addon - On clomid and due period have been gettin brown di

Trackback: best bridal Heels 2018.02.06. 10:45:47

A Nagy Játszma és az Olaj - Terminus Technicus

Trackback: Heelspalace 2018.02.01. 04:06:37

Cata shammy rotation - 80 ml of oxycodone every 4 hours

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása