Élménypillanatok lapozgatása

Mindig is szerettem a meséket, kisgyerekként, elalvás előtt félálomban ringatózva, akár hangosan felolvasni egy számomra kedves valakinek, vagy kockás plédbe burkolózva belelapozni varázslatos történetekbe. Most én mondok mesét, és én leszek benne a tündér, mert mindig ők voltak a kedvenceim!:-) Lapozgatok porosodó és új élménypillanataink között....Csak úgy, mert lelkes gyűjtőjük vagyok:-) Kérlek, a blogomban található írásaimat és fotóimat ne használd fel az írásos engedélyem nélkül! Köszönöm!

MEGBESZÉLÉSEK

A blogomban található szövegek és képek felhasználása csak az írásos engedélyemmel lehetséges! Kérlek, ne használd a fotóimat a megkérdezésem nélkül! Köszönöm!



éppenmost bekukkantó kedves valaki

Napszámolgató

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Készül

2013.03.07. 13:01 | piroskaesfarkas | 5 komment

A pocakosodásom előtt is tervezgette a kistesóit, hogy lesz neki kettő, F és N, akik gyakorta kerültek rá a családi rajzaira. De amióta elárultuk Neki, hogy egy kisbaba fejlődik a hasamban, az Ő kistestvére, megállíthatatlanul készül a szerepre. A nagytesóra és az anyaszerepre is:) Elővette a Nagyika által elpakolt keménylapos, hajtogatós könyveket és rászólt Anyikára, hogy ezeket bizony ne rakja el, mert jó lesz a kistestvérének. Hosszasan rakosgatta, rendezgette a könyveket -Ő is élvezi még mindengyiket- és mindegyikhez hozzáfűzött egy-egy mondatot: "Ebből majd megtanulhatja, hogy milyen állatok léteznek a világban, ebből megmutatom neki a foglalkozásokat.....Ez a könyv nagyon jó lesz a kistsómnak, mert mókás versek vannak benne, csak én túl rövidke vagyok még, nem tudom elolvasni neki, de majd Anyacáék elmondják, mit írtak benne...." Akkora élmény nézni, hallgatni Nünüt, hogy nincsenek rá szavak!!!! A kinőtt kis katicás papucsa helyett kapott egy új, pillangósat és mondtam, hogy a katicásat elteszem, mert kilóg belőle a lábujja, mire Ő bólintott: "Jó, csak aztán úgy tedd el Anya, hogy a kistesómnak megtaláljuk!". Este kérte, hogy másszak ki én az ágyból, hozzam oda az innivalóját, de utána rögtön hozzátette: "De óvatosan menj Anya, nehogy rossz legyen a kistesónak!"

_DSC0953.jpg

_DSC0955.jpg

_DSC0956.jpg

_DSC0958.jpg

_DSC0967.jpg

_DSC0963.jpg

_DSC0966.jpg

_DSC0981.jpg

_DSC0971.jpg

_DSC0972.jpg

_DSC0974.jpg

_DSC0978.jpg

_DSC0985.jpg

Minap pedig betömködte a babáit a kantáros nadrágjába, rámosztotta a doktornéni szerepet, a fotel volt a rendelő és  kopogtatott: "Jónapot kívánok doktornéni! Nünü vagyok és kisbabám születik hamarosan,  jöttem ultrahangra, hogy kiderítsük, kislány vagy kisfiú fejlődik a hasamba!" Aztán elmagyarázta nekem, hogy kell megvizsgálni egy anyukát ultrahanggal. Mindegyik baba megszületett, örültünk és dédelgettük őket. Remekül elleste a mozdulatokat, mert elégedetten simogatta a hasát, tartotta alulról és suhanva, puhán közlekedett. Elhaladt a fürdőszoba előtt, ahol Farkas készülödött éppen, Nünü odaszólt neki: "Apaca! Most rám is nagyon kell vigyázni, mert hamarosan kisbabám születik. Óvatosan megyek. De Te is így menj Anyaca, vigyázni kell a kistesómra ott bent!" Aztán továbbvonult, miközben halkan énekelte a dudorodó pocakjának a "Kossuth Lajos azt üzente...." kezdetű dalt:)

A bejegyzés trackback címe:

https://piroskaesfarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr465121354

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

at_menet · at_menet.blog.hu 2013.03.07. 20:13:27

eddig bírtam ki kommentek nélkül. :-)
de most már teljesen levetettek a lábamról ezzel a duplikált pocakcsodával.
hogy izgultam értetek, azt úgy is tudod.
öleléshalmok a kis- és még kisebb maminak! :-)

Birge 2013.03.08. 07:18:31

A téli képeknél gondoltam kommentelni, hogy kérhetnénk e pocakos fotókat, és íme...:-))) Csuda helyes ezekkel az eltanult (vagy ösztönös?) mozdulatokkal! Kis tündér... :-)

Fkrisz · http://sommano.blogspot.hu/ 2013.03.08. 14:08:04

Egy ilyen anyukalány olvasztott vajjá tesz. Olvadozom. Na ezért (is) jár ide egy fiús anyuka.
Krisz
süti beállítások módosítása