Élménypillanatok lapozgatása

Mindig is szerettem a meséket, kisgyerekként, elalvás előtt félálomban ringatózva, akár hangosan felolvasni egy számomra kedves valakinek, vagy kockás plédbe burkolózva belelapozni varázslatos történetekbe. Most én mondok mesét, és én leszek benne a tündér, mert mindig ők voltak a kedvenceim!:-) Lapozgatok porosodó és új élménypillanataink között....Csak úgy, mert lelkes gyűjtőjük vagyok:-) Kérlek, a blogomban található írásaimat és fotóimat ne használd fel az írásos engedélyem nélkül! Köszönöm!

MEGBESZÉLÉSEK

A blogomban található szövegek és képek felhasználása csak az írásos engedélyemmel lehetséges! Kérlek, ne használd a fotóimat a megkérdezésem nélkül! Köszönöm!



éppenmost bekukkantó kedves valaki

Napszámolgató

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Vegefele

2012.07.10. 16:27 | piroskaesfarkas | 4 komment

A petezsak mar elkezdett szetesni, bennemeg ott a parmilimeteres aprosag, mellettuk hematoma, eros darabosverzes, remes gorcsok. Agy nincs. Felvettek, de csak este kell visszamenni, akkor talan el tudnak helyezni. Akkor felteszik a tagitot es holnap reggel kuret. Meg kaptunk szegenykemrol egy utolso uh kepet, ahol mi is latjuk az eltorzult petezsakot. Erdekes, tegnap ejjel pontosan haromkor felebredtem es feltem. Felkeltettem Farkast, hogy valamit erzek. Faj? Nem, talan a bal oldalon a bordak alatt, de nem is az a baj, csak erzem, hogy valami tortenik, halalfelelmem van, vagy olyasmi...nagy nehezen elaludtam. Reggel verzesre ebredtem. A korhaz utan sirdogaltunk egy kicsit, aztan beultunk KVzni es beszelgetni. A masodik babat veszitjuk el (vagy a harmadikat, ha ket masik orvosnak hiszunk, akik 2 hete ikreket lattak). Nem is hiszem el....

A bejegyzés trackback címe:

https://piroskaesfarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr724642830

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kismoly 2012.07.10. 16:37:51

...Ölellek Benneteket.

gneke 2012.07.10. 17:12:16

Nagyon sajnálom:-( Annyira hittem benne.

manner 2012.07.10. 17:43:41

Nagyon sajnálom...

Millye · http://millyetortai.blogspot.hu/ 2012.07.10. 17:56:26

Borzasztóan sajnálom :( Nagy ölelés!
süti beállítások módosítása