Élménypillanatok lapozgatása

Mindig is szerettem a meséket, kisgyerekként, elalvás előtt félálomban ringatózva, akár hangosan felolvasni egy számomra kedves valakinek, vagy kockás plédbe burkolózva belelapozni varázslatos történetekbe. Most én mondok mesét, és én leszek benne a tündér, mert mindig ők voltak a kedvenceim!:-) Lapozgatok porosodó és új élménypillanataink között....Csak úgy, mert lelkes gyűjtőjük vagyok:-) Kérlek, a blogomban található írásaimat és fotóimat ne használd fel az írásos engedélyem nélkül! Köszönöm!

MEGBESZÉLÉSEK

A blogomban található szövegek és képek felhasználása csak az írásos engedélyemmel lehetséges! Kérlek, ne használd a fotóimat a megkérdezésem nélkül! Köszönöm!



éppenmost bekukkantó kedves valaki

Napszámolgató

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Összebújvalvás

2009.06.06. 11:29 | piroskaesfarkas | 15 komment

Elkényeztetem, elkényeztetem, mondogatják. Majd meglátom, milyen rossz lesz nekem később, mert nem tud elaludni egyedül. De ha egyszer szeretünk délutánonként összebújva elaludni. Boldogság neki is és nekem is. Gyerekverseket vagy meséket olvasgatok neki, vagy csak átölelem és suttogva beszélgetek Hozzá, Ő pedig csücsörítve mond nekem egy két gööö-t, vagy krrr-t.

Érzem az arcomon ahogy lélgezik, és látom a mosolyt az arcán akkor is, mikor elszenderedik, s lassan kiengedi a húsos kis keze szorításában lévő ujjamat.

A bejegyzés trackback címe:

https://piroskaesfarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr711167078

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lábasjószág 2009.06.06. 12:42:02

a szeretet nem tud elkényeztetni. az egyszerűen csak éltet, biztonságot, és melegséget ad.

nem csak szeretni kell tudni, de megtanítani is, hogyan kell szeretni. ez is az anyák szép feladata.

az észnek nem sok szerepe van ebben, csak a zsigeri ösztönöket kell hagyni létezni, s akkor minden a helyén lesz.

Ti, ebben páratlanok vagytok.

seresv · http://gyerekkonyvkritika.blogspot.com 2009.06.06. 13:25:51

Én nem ilyen szépen,de:
én pedig azt szoktam, hogy mikor kicsit előbb felébred az ágyában napközben, mint kéne és még látom, hogy álmos, de az ágyában már csak hisztizik, kiveszem és magamra fektetem, ő befúrja magát a nyakamhoz és így általában megnyugszik és alszik még egy kicsit. Én meg csak szagolgatom, ölelem, pihepuha puszikat lehellek rá és élvezem az összebújást! sokat tökölök azon, hogy elrontom, de olyan jó ez nekünk!!!!

Saille · http://ficsergo.blogspot.com/ 2009.06.06. 13:46:52

Miért ne kényeztetnéd el? Már ha ez az, de inkább "csak" szeretés. Én is aludtam így, a fiammal is és dédelgettem a lányom is (ő nem szerette az együttalvást, érdekes pedig később ő lett a bújósabb). Aludtak később egyedül. És volt amikor később is velük aludtam napközben... Mindketten felnőttek "rendben".
Ami mindkettőtöknek jó, az nem lehet "elrontás".

Varázsmogyoró 2009.06.06. 16:52:07

Csatlakozom... ez a lány tiszta anyukája, a szája az orra... mini Piros.

Sweethome · http://colors.blog.hu 2009.06.06. 18:57:17

Piroskám! Lábasjószág mindent elmondott helyettem is, szebben én sem bírtam volna megfogalmazni! Az anyaság a legszebb dolog a világon!!!!!!!
Lassan-lassan feladod az inkognítódat is? :-)

manner 2009.06.06. 19:12:43

Piroska, a szája totál a tied :)))))) nagyon szépek a képek :) és hogy is lenne ez kényeztetés??! vagy ha az, hát ennyi kell!

Vicus56 2009.06.06. 22:14:49

Ez nem kényeztetés, ezek az emlékek szönek elszakíthatatlan köteléket anya Meg apa és gyermeke között.
Meg sem merem írni, hozzám, hozzánk meddig bújtak a fiaink, délutáni ejtőzősesnél, és felnőtt férfiként is gyakran végigsimítanak rajtam, ahogy elmennek mellettem.
Légy boldog Piroska, hogy élvezi az összebújásokat Mütyür és Te is. Meg az egész családotok ölelgetős, mert az olyan, de olyan finom, igaz?

Niki- picurAnyu 2009.06.07. 10:30:16

Ezt nekünk is mondták, ne engedd, nem jó, stb. Kristóf rendszeresen csak rajtunk volt hajlandó nappal elaludni. Imádtam, ahogy a kis testével hozzám bújt, szuszogott a vállamon, majd mikor felébredt, mosolyogva nézett rám. :)
Ma már, hogy több, mint 7 kg-os, egyre többször alszik a kiságyában, de azért minden nap minimum egyszer így alszik a mai napig. ;) (Nekem meg leszakad a karom és a vállam.)

BPanka 2009.06.07. 20:22:27

Szépek vagytok együtt!!! Ami meg az együttalvást illleti: ami mindenkinek jó, az nem lehet rossz - na ezt okosan megmondtam, igaz? :-)))

Helga01 (törölt) 2009.06.07. 20:39:25

Biztonságot adsz a gyermekednek, mert ezt igényliktek, mi ebben a rossz?
Szereteitek, ez ennyire egyszerű!

Kryszti 2009.06.08. 07:04:36

Olyan jó látni így együtt Benneteket, szépségesek vagytok!!!!
Igaz anyai szeretetre vágyik minden kisbaba. Kényeztesd továbbra is csodálatos szereteteddel ezt a kis Tündérlányt. :)

Melike80 2009.06.08. 14:06:35

Nagyon szépek vagytok. És megható az egész.
Ha nem lenne ilyen bennsőséges kapcsolat, és szeretet a gyermekünk iránt, akkor szerintem nem is lenne sok értelme az anyaságnak.
Ez a legcsodásabb a világon. Bújni, érezni őket, és szeretni.
Várom már én is nagyon, hogy megtudjam milyen érzés.

Ingrid 2009.06.09. 11:47:17

+ 1 :)
+ ismerős érzések... a legfinomabb, amikor alszik és mellette lehetünk. Ezért nem működött nekem soha a "gyerek alszik, én rendezkedem"-műfaj, mert nehéz ebből a nyugalomból kiszakadni.

edi-berny 2009.06.09. 12:20:36

De joooo lehet Neked-Nektek :) :) :)
süti beállítások módosítása