Élménypillanatok lapozgatása

Mindig is szerettem a meséket, kisgyerekként, elalvás előtt félálomban ringatózva, akár hangosan felolvasni egy számomra kedves valakinek, vagy kockás plédbe burkolózva belelapozni varázslatos történetekbe. Most én mondok mesét, és én leszek benne a tündér, mert mindig ők voltak a kedvenceim!:-) Lapozgatok porosodó és új élménypillanataink között....Csak úgy, mert lelkes gyűjtőjük vagyok:-) Kérlek, a blogomban található írásaimat és fotóimat ne használd fel az írásos engedélyem nélkül! Köszönöm!

MEGBESZÉLÉSEK

A blogomban található szövegek és képek felhasználása csak az írásos engedélyemmel lehetséges! Kérlek, ne használd a fotóimat a megkérdezésem nélkül! Köszönöm!



éppenmost bekukkantó kedves valaki

Napszámolgató

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Jól vannak!

2009.03.13. 14:34 | piroskaesfarkas | 21 komment

Most jöttem haza, Piroska jól van szerencsére. Az élményeit majd ő maga elmeséli, én a saját blogomban majd megírom ahogy én átéltem.

3 körül kapja meg Mütyürt és ha jól tudom onnantól kezdve végig vele lehet. A császár miatt 4 éjszakát kell bent lenniük.

Annyira megható ez az egész, hogy még mindig nem vagyok magamnál! Egy igazi kis Csoda Ő! Piroska szülei, testvére, az egész családja fantasztikus, nem lehet szavakba önteni! Összeölelkezve sírtunk együtt a boldogságtól.

Na jó nem garázdálkodok tovább a blogján. :)

Ha vannak hírek, majd jövök!

Ja még valami: Piros nagyon köszöni a drukkokat és a jókívánságokat!!! Nagyon sokat jelent ez neki!!!

Ja és méééég valami! :))) 10/10 az apgarja!!!! ;)))) Apukának csak úgy dagad a melle a büszkeségtől! Joepapáról nem is beszélve! :)))

A bejegyzés trackback címe:

https://piroskaesfarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr41000084

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pöttye (törölt) 2009.03.13. 14:39:11

Csak ámulok és bámulok az előző bejegyzés képén..Micsoda tökéletes kis hercegnő született erre a Földre... :)
Olyan kíváncsi vagyok a nevére... :)

Meském... Köszönjük az infokat....

Drága Piroska... ANYUKA LETTÉL!!!! :)))))))

Sziltó 2009.03.13. 15:13:50

Kb 2 percenként frissítek új infók után kutatva! És googleban utánanéztem az apgar szónak is, így már tudom mi az :D

Köszi a tudósítást!!!

Vicus56 2009.03.13. 15:19:05

Most öleli:)))))))))

Sziltó 2009.03.13. 15:37:04

Én is pont erre gondoltam :)

Katónéni 2009.03.13. 16:32:50

A TIZES APGART A FÉNYKÉP ALAPJÁN ÉN IS MEGADTAM! :)
ELKÉPZELTEM AZ ÖRVENDEZŐ CSALÁDOT....
NAGYÖLELÉS ITT MINDENKINEK!
MESKÉNEK 100000X!

Ingrid 2009.03.13. 17:06:09

Gratulálok a szép apgarhoz! És a gyönyörű családhoz!

Piroskám! Most lettetek csak igazán család.... Gyönyörű napok-hetek-hónapok és évek következnek :)

Meske! Köszönjük a közvetítést !

Csillagbaba1 2009.03.13. 17:25:19

Meske! Köszönjük a közvetítést!!!!

Nagyon várom már Mütyürke hivatalos nevét, remélem megtudhatjuk majd! ;-)

Varázsmogyoró 2009.03.13. 20:07:10

Hatalmas GRATULA mamának babának apának...stb

p5i 2009.03.14. 10:32:43

Piroska által felhatalmazva írnék 1 kis helyzetjelentést:
most hívtam Piroskát, teljesen megszeppent hangja volt :)
Minden rendben van; Mütyürke már nála van.

Vicus56 2009.03.14. 11:05:31

Köszönjük p5i!
Gondolom fájhat a sebe, nem tudja úgy babusgatni Mütyürkét ahogy vágyik rá, ettől megszeppent, de lehet, inkább meghatódott, az igazianyalettemtől:)))))))))))
Örömteli napokat a Mütyürkecsaládnak, Piroskának meg gyors gyógyulást, erősödést!
Hű, mennyit gondoltam az első éjszakátokra:))))))))))))
Ölel:))))

vorosbegy71 2009.03.14. 13:16:43

Istenem szívből gratulálok én is!!!! 2 napig nem voltam netközelben és micsoda hírek fogadnak...Mütyürke gyönyörűséges, még bőgés közben is, gratulálok, gratulálok, gratulálok nektek! NAGYON SOK BOLDOGSÁGOT!!!!

p5i 2009.03.15. 00:59:12

legújabb: ha nem lesz semmi probléma, akkor hétfőn ki is engedik a lányokat :)

meske 2009.03.15. 10:04:33

Mütyür nagyon ügyesen szopizik, ugyan még nem jön semmi, amitől egyre mérgesebb lesz, de Piroska elmondása szerint kitartó! Nem adja fel egykönnyen, aminek reméljük ma vagy holnap meg is lesz az eredménye...vittem be neki tejmegindító teát, a csecsemős nővér rám ripakodott, hogy ezt azonnal vigyem innen...Pedig Bio cucc és csak gyógynövényeket tartalmaz...Piroska most titokban issza és reméli, hogy meghozza a tejcsit. Miközben Mütyür szopizik, tűszúrásokat érez, szóval reméljük, hamarosan tényleg beindul! Mindent összevetve jól vannak, próbálkoznak, ismerkednek. :))))

Vicus56 2009.03.15. 12:07:20

Köszönjük Meske:)))
Menni fog az a tejcsi, Mütyürke teli energiával. Látszik a bömbis fotón:)))))))))

Katónéni 2009.03.15. 17:32:31

Meske, hála Neked a hírekért!
Csupa-csupa jó! Éljen!
Tejfakasztó illatok vannak a levegőben.
Ölelés:Kató

MarcipánFotó 2009.03.15. 22:28:40

Én is gratulálnék! Gyönyörű Mütyürke!!!! :)))))))))

bolyti 2009.03.16. 10:17:33

Köszönjük a híreket:) Minden nap többször is benézek, hátha valami friss hír vár! És igen:) Biztso, hogy lesz sok tejcsi Mütyürke pedig gyönyörűen fog gömbölyödni:)

Vicus56 2009.03.16. 10:29:16

Drága Piroska!
Nemsokára hazatértek:) Úgy érzem, nagyon vigyázol a boldog,, nyugodt,és ami nagyon fontos számotokra, a teljes privát szférára . Teljesen megértem, talán még Mütyürke nevét sem tudjuk meg, ami nem baj, nekünk a Mütyürke is csudaszép név:))
De a mesék ugye nem maradnak el? Meg néhány titkosfotó Mütyürkelábról, Piroskagöndörhajról, Farkas Mütyürkéskezéről, no és a három szőrgyereketekről:)
Csupa boldog perceket, napokat kívánok az egész Ticsaládotoknak!!!
Ölelés Nektek!

meske 2009.03.16. 11:38:50

Sziasztok,
biztos vagyok benne, hogy ahogy tud, fog jönni Piroska.
Sajnos ma mégsem engedik haza őket, mert Mütyür elég sokat fogyott , Pirosnak pedig még mindig nem indult be a teje....most nem részletezem, de lényeg, hogy tettek róla a csecsemős nővérek, hogy beinduljon, így reménykedünk, hogy ma estére beindul.
Nagyon kimerült szegény, de végtelenül boldog! Farkas vele van reggeltől-estig, és ez megnyugtatja őt!

Vicus56 2009.03.16. 14:54:45

Köszönjük Meske!
Reméljük beindul az a tejci hamarosan. Úgy tudom, /mint vénasszony:))/ császárosoknál nehezebben indul be, hisz a szervezetnek nem volt ideje felkészülni, mert zsupszkikapták Mütyürkét.
Már boszizok, hogy csurranjon az a tejcsi:)
Farkas meg, mikor már alszik a két csajszi, indulás a tejfakasztó buliba!:)) Klassz, hogy napközben együtt a CSALÁD:)))
Boldog anyacejtis pillanatokat! Ja, és nem is baj, a Piros pihengethet még picit, bár, ahogy a nagyszülőket, barátnőket, Farkast "ismerem", otthon is .meglesz a pihenés:))
Ölel

Katónéni 2009.03.16. 17:56:47

Drága Piroska!
Sokat gondolok Rátok!
Remélem, csurran-cseppen a tejecske!
Ügyes a Mütyürke!
A telószámomat nyugodtan igénybe veheted! :)
Ölellek:Kató
süti beállítások módosítása