Élménypillanatok lapozgatása

Mindig is szerettem a meséket, kisgyerekként, elalvás előtt félálomban ringatózva, akár hangosan felolvasni egy számomra kedves valakinek, vagy kockás plédbe burkolózva belelapozni varázslatos történetekbe. Most én mondok mesét, és én leszek benne a tündér, mert mindig ők voltak a kedvenceim!:-) Lapozgatok porosodó és új élménypillanataink között....Csak úgy, mert lelkes gyűjtőjük vagyok:-) Kérlek, a blogomban található írásaimat és fotóimat ne használd fel az írásos engedélyem nélkül! Köszönöm!

MEGBESZÉLÉSEK

A blogomban található szövegek és képek felhasználása csak az írásos engedélyemmel lehetséges! Kérlek, ne használd a fotóimat a megkérdezésem nélkül! Köszönöm!



éppenmost bekukkantó kedves valaki

Napszámolgató

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Fránya fogkő

2008.12.16. 19:59 | piroskaesfarkas | 8 komment

Bozontos szőrkupacokból illatos pucckutyákká változtatta az egész bandát a kedvenc ebfazonoló barátnőnk, de ahogy az lenni szokott, Benő egyik farkaskörmével nem tudott megbírkózni, mert vagy annyira ficánkol és tiltakozik a művelet ellen (már nem az ebfodrász, hanem heves vérmérsékletű terrierünk), hogy nem lehet lefogni, vagy rövid idő alatt képes visszakunkorodni a körme oly mértékben, hogy ne lehessen egyszerűen lenyisszantani.

Bepakoltuk a büdöslehelletűeket a kocsi csomagterébe, hogy felkeressük a helyi állatgyógyítót, de kivételesen szabadságolta magát, így elautóztunk a messzebb lévő állatkórházba, ahová anno a találtkutyát is bevittük.

Bediktáltam a jelenlévő négylábúink névsorát, korát és panaszait, majd rövidke várakozást követően, összetekeredett pórázok által nehezített botladozással beestünk a vizsgálóba.

 

Mint kiderült, mind a három szőrgyerekünk fogkövét el kellett távolítani, ami esetükben altatással jár, így két órára ott kellett hagyni a teljes csapatot az orvosnál. Rémes érzés volt. Görcsösen kapaszkodtam Alfiba, aki a legidősebb, már tíz éves, és annyi műtéten esett át szegénykém, többek között az orrát is operálták, s azóta is nehezen veszi a levegőt, meg aztán remegett is, mint a kocsonya, s neki sem akaródzott elengedni engem. Farkas úgy fejtett le minket egymásról, majd kivonszolt a rendelőből, miközben én hangosan soroltam a dokinak, hogy kinél mire vigyázzanak, és nehogy szétválasszák őket, és mindegyik milyenszelíd és puszilkodós...............

Mikor visszatértünk, megkönnyebbülve hallottuk Alfi egyértelműen beazonosítható égtelen süvöltését, ugatását, amely átjárta az egész épületet.

A fogaik fehéren csillognak, Benő körme már nem kunkorodik, de a lehelletük még mindig ölős, bár én nem bánom:-)

Fent a kozmetikus előtti, itt pedig az utáni helyzet:

A bejegyzés trackback címe:

https://piroskaesfarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr37826834

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Katónéni 2008.12.16. 22:39:10

Ez a bagázs tüneményes!

Mirwen · http://newrim..freeblog.hu 2008.12.17. 00:06:25

mivel eteted őket? Mi Manci kutyát Hill's-el etetjük (mini adult) lassan hat éves, de szájszaga még nem volt. ellentétben az udvari kutyussal, aki mást eszik, és büdösszájú is szegényke :-)

tsetten 2008.12.17. 07:23:56

Bandi eukanubát eszik és semmi mást de azért nem szoktam vele smacizni, bevallom. Lehet, hogy én vagyok a finnyás.

tsetten 2008.12.17. 07:26:50

Te, gondoltál már arra, hogy mi lesz, ha Tigyereketek is birtokba veszi a lakást? Hogy fognak osztozni?
Most Bandi egész nap kint van, de estére bejön az én fürdőszobámba a drága, mert más helységet a fiúk nem voltak hajlandók feláldozni a bőségesen omló fehér bundájának. Rengeteget gondolkodom azon, hogy mi lesz, ha nyáron Gé el kezd bogarászni a kertben, akkor mit csinálok Bandival? Aki szelíd, meg minden, de mégiscsak eyg ugrálós, nyalakodós, emberfelborítós kutya.

Kryszti 2008.12.17. 10:11:56

Édesek. A napfényben úszó csoportkép fantasztikus. :)
Ismerős szívhasogató érzések a műtét előtti és utáni napokban... a cicusainkat kölyökkorukban ivartalanították, majd a fiú macskánk eltört combcsontját operálták meg. Szerencsére hamar felgyógyultak.

BPanka 2008.12.17. 17:02:26

Szépségesek. :-) Borikával ülünk itt a gép előtt, minden képnél megállapította, hogy vava, majd megkínálta Alfit egy kis kölesgolyóval. :-D Remélem ízlett neki. ;-)

Bogaram 2008.12.17. 17:51:37

Szépek lettek! Kis jólfésültek :-)

CsöppkeCsillus 2008.12.19. 21:04:45

Olyan tündériek. A fekete kutyus pont olyan mint az én buksikutyám, aki 13 éves koromig volt velünk, majd 10 éven át. Megkönnyeztem, ahogy most megláttam, ezt a kis hasonszőrűt:)
süti beállítások módosítása