Élménypillanatok lapozgatása

Mindig is szerettem a meséket, kisgyerekként, elalvás előtt félálomban ringatózva, akár hangosan felolvasni egy számomra kedves valakinek, vagy kockás plédbe burkolózva belelapozni varázslatos történetekbe. Most én mondok mesét, és én leszek benne a tündér, mert mindig ők voltak a kedvenceim!:-) Lapozgatok porosodó és új élménypillanataink között....Csak úgy, mert lelkes gyűjtőjük vagyok:-) Kérlek, a blogomban található írásaimat és fotóimat ne használd fel az írásos engedélyem nélkül! Köszönöm!

MEGBESZÉLÉSEK

A blogomban található szövegek és képek felhasználása csak az írásos engedélyemmel lehetséges! Kérlek, ne használd a fotóimat a megkérdezésem nélkül! Köszönöm!



éppenmost bekukkantó kedves valaki

Napszámolgató

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Antikpuszi

2008.11.28. 08:14 | piroskaesfarkas | 16 komment

Nem a legelőnyösebb pelenkás kép rólam, tekintve az összenyomott, jóllakott fejemet, mégis nagyon kedves nekem, s a legjobb az, hogy jó harmincnégy évre rá még most is el lehetne kapni egy-egy hasonló pillanatot, amikor Anyika és Joepapa puszija közé préselődöm.

Már nem is tudom, hogy a képről jutot -e eszembe a pár nappal ezelőtti bömbölésem, vagy akkor, mikor elkenődtem Náluk, és ugyanígy körbevettek, akkor ugrott -e be ez a fotó.

A héten itthon dolgoztam, s csupán egy fél napot töltöttem a szüleimnél, akiknek éppen magyaráztam a cukros meg a sósdiétám lényegét, mert Joepapa kedvesen elémtolt egy doboz biotúrót, hogy egyek belőle, mert nekem hozta, aztán végigsorolta a gyümölcsöket, hogy azokból is mind falatoznom kell, de legalább a szőlőt kóstoljam meg, az a kedvencem. Ekkor ismét felolvastam, hogy az pl. tilos, és hogy már megettem a reggelimet, meg különben is, az a hatalmas alma több, mint amit tízóraira megehetnék, ami majd egyébként is csak két óra múlva lesz, és nem csipegethetek kedvemre az étkezések között.

Ekkor felajánlotta, hogy írjam össze, hogy mit hozzon nekem, mert elmegy vásárolni, és szeretné, hogy semmiben se legyen hiányom..... Valahol itt jött ki belőlem a feszültség, meg a félsz, mert persze, bonyolult ez a diéta, mert számolgatni kell, és sokkal könnyebb lenne, ha kihagyhatnék étkezéseket, vagy nem kéne hatszor letolni a torkomon mindenféle szénhidrátokat, amikor nem is kívánok enni, meg használhatnék némi sót, vagy bekaphatnék időnként egy szelet sajtot, de nem is emiatt aggódom, hanem csakis a Migyerekünkért szorongok, hogy nehogy valami baj történjen vele odabent, amit nem láthatunk, ezek miatt a nyavalyák miatt, amik kijöttek rajtam/bennem.

És ekkor borultak rám kétoldalról, s bár Joepapa berzenkedett, hogy azt gondolta, hogy kemény csaj vagyok, meg nehogymár pityeregjek egy ilyenen, de ugyanúgy rámbodorodott, akárcsak Anyika.

Gyereknek lenni most is jó.

A bejegyzés trackback címe:

https://piroskaesfarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr52792551

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kerekszilva 2008.11.28. 08:59:23

Nagyon jó ez a családi kép!!! :-)
Nem lesz semmi baja a Tigyereketeknek!!!

Szilvi 2008.11.28. 09:01:38

Nem vagyok orvos, nem értek a diétákhoz, de hiszek abban, hogy a szervezet jelzi, hogy mikor és MIRE van szüksége, nem?
Persze nem azt mondom, hogy jelen helyzetben ne tartsd be a diétákat!!!! (Egyértelmű, hogy tartsd, még ha nehéz is..)
Gondoljunk arra, hogy már nem sokáig kell tartanod! ;)

SZÉP napot! És kellemes eszegetést!

A kép pedig tökéletes. ( Csak egy édesanya tud úgy puszit adni a babájának, hogy közben fülig ér a szája és a kis gödröcskéi megtelnek szeretettel.)

:)

csetten · http://ebattak.blog.hu/ 2008.11.28. 09:03:56

Nekem ez a beleegyező "nahh, jól van, pusziljatok és szeressetek mindennél jobban a világon" pofa tetszik, amivel engedélyt adsz a szülőknek az elolvadásra. Cool csaj:)

Pöttye 2008.11.28. 09:25:28

Istenem, micsoda szerető szüleid vannak! :)
Jó látni a képet... Remélem rólatok (Mütyürke) is lesz egy hasonló beállítás :)

Ingrid · http://www.simoningrid.com 2008.11.28. 11:13:38

Gyönyörű ez a fotó, nekünk is van már iylenkünk Helénával és hamarosan Ti is készíthettek Tigyereketekkel :)
Puszillak sokszor-sokszor!

bogaram · http://bogaram.freeblog.hu 2008.11.28. 12:35:37

Tudod, mindaddig gyerek maradsz amíg a szüleid élnek! Jó sokáig kívánom ezt a boldog érzést!!!

Pocakos Macska 2008.11.28. 13:24:50

Nagyon szép ez a fotó :) Fantasztikusan kedves, szerető családod van!

Kryszti · http://ikertestverek.blog.hu 2008.11.28. 14:25:46

Lélekmelengető fotó és szülők, Te pedig középen imádnivaló kis pofival... :) A fényképek fekete-fehérben sokszor jobban átadják ezt a csodálatos bensőséget.

Pankababa 2008.11.28. 15:00:14

Remélem ugyanilyen elégedett arcot vágtál , mint a fotón. Nagyon boldogságos ez a kép:-) Milyen jó is lesz, amikor hármasban lesztek rajta a kis Mütyürkével egy hasonló fotón!

Katónéni 2008.11.28. 17:41:54

NEM IS ÉRTEM,MIÉRT POTYOG A KÖNNYEM.
RÁTOK NÉZEK, S MEGY EZ NEKEM KÖNNYEN.
RÉGI KÉPRŐL OLY SZERETET ÁRAD,
AZT KÍVÁNOM: ÖRÜLJ ÍGY A MÁNAK!!!!

panka · http://gonczybiro.blogspot.com 2008.11.28. 20:25:12

Annyira szép kép...annyira szép családod van - már most is, és még milyen szép lesz Mütyürkétekkel kiegészülve.

mamaka · http://pponthu.freeblog.hu 2008.11.28. 21:03:38

Nagyon édes gyerek, és valóban különlegesen szép kép.

Piroska · http://piroskaesfarkas.blog.hu 2008.11.29. 10:32:08

13?? Mostanában egyre babonásabb vagyok....

Piroska · http://piroskaesfarkas.blog.hu 2008.11.29. 10:33:30

Nagy ölelés Nektek, Piroska

Voltam újnőgyógyásznál, meg gyógyítósnéninél, majd mesélek!

Zsuzska 2008.11.29. 13:56:01

Tök szép kép :)
Remélem, a nőgyógyásznál csak jó élmények értek :)
milyen gyógyítósnéninél voltál?

Meske 2008.11.29. 14:43:51

Juuuuj de cuuuuki babaaaa voltáááál!!!!! :)))))
KisPiroska is így fog kinézni! Már látom magam előtt az ugyanilyen képet, ahogy pusziljátok és én fogom készíteni rólatok!!!! :))))
süti beállítások módosítása