Élménypillanatok lapozgatása

Mindig is szerettem a meséket, kisgyerekként, elalvás előtt félálomban ringatózva, akár hangosan felolvasni egy számomra kedves valakinek, vagy kockás plédbe burkolózva belelapozni varázslatos történetekbe. Most én mondok mesét, és én leszek benne a tündér, mert mindig ők voltak a kedvenceim!:-) Lapozgatok porosodó és új élménypillanataink között....Csak úgy, mert lelkes gyűjtőjük vagyok:-) Kérlek, a blogomban található írásaimat és fotóimat ne használd fel az írásos engedélyem nélkül! Köszönöm!

MEGBESZÉLÉSEK

A blogomban található szövegek és képek felhasználása csak az írásos engedélyemmel lehetséges! Kérlek, ne használd a fotóimat a megkérdezésem nélkül! Köszönöm!



éppenmost bekukkantó kedves valaki

Napszámolgató

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Nemlazulós

2008.09.22. 17:00 | piroskaesfarkas | 10 komment

Izgatottan kotorásztam a feneketlen fekete táskámban a kölcsön babamuzsika cédék után, s úgy terveztem, hogy fülhallgatóval a fejemen leheveredek a hálószobában, kizárom az ebeket és lelazulok a pocakommal, kipróbálom milyen is az. Kezembe akadt néhány gyűrött zsebkendő, két tubusos testápoló, meg egy tégelyes arckrém, a kopott, fanyelű bogózós hajkefém, egy notesz, a pénztárcám, törlőkendő, tollak, púder, egy zacskó torokcukorka és egyéb kacatok (hogy fér el ennyi minden ebben a nemtúlnagy táskámban????!!!), de a lemezek sehol. Nyugi, ez egy lazulós hétvége.

Kiborítottam a batyum egész tartalmát a padra, s a nagy kupac közepéről előkerültek a céltárgyak, de mivel nincs zsebcédéhallgatóm, gondoltam, átveszem empéhármasra, ami mindig az előszobában van, az öreg gerendába vájt két lerakodó egyikében. Mindig. De nem most. Egy órán át kutattunk utána, mindhiába. Szájszegletrángatva próbáltam összpontosítani és lemenni alfába (nyilván nem jó a technikám), hogy visszaemlékezzek, hova is tettük, de csak annyit tudtam felidézni, hogy kezemben a szerkezetet lobogtatva pasi felé ennyit mondok "Nézd, ide teszem, hogy biztosan megtaláljuk!", de azt, hogy hová, arról fogalmam sincs.......

Anyikám szerint "nincs rosszidő, csak lusta kertész", ebből pedig az következik, hogy vezényletével szombaton, a legnagyobb forgószélben ültettük el a még cserépben sorakozó kisfákat, bokrokat, kúszónövényeket a teraszunkról, sőt, még a saját kertjéből is kiásott valami nagy bozótot, meg kisebb futkosókat nekem. Olyan tempót diktált, hogy a végén a nyelvemet magam után húzva kullogtam be a házba, széltől összeborzolt hajjal, s vetettem le magam a kanapéra, majd elővettem az új könyvemet, ha nincs lazulás zenére, majd megnyugvást ad az olvasás.

A könyv olyan lebilincselő és félelmetes, hogy alig bírtam este letenni, s másnapra semmittevést hirdettem, hogy egész napos olvasással biztosan a végére érjek, de szülrkületkor már kifolytak a szemeim, az izgalomtól dobogott a szívem, így jobbnak láttam felfüggeszteni a maratoni regénybeburkolózást. Cseppet sem lazultam le, sőt, éjjel még erről is álmodtam, és a kilenc állomásos pisitúrám szünetében ezen agyaltam a takaró alatt.......

Hajnalban felizgattam magam azon, hogy bár fél hat, de még mindig milyen sötét van, s remélve, hogy a fürdőszobalátogatás után még tudok aludni egy fél órácskát, kibotorkáltam egy utolsó hólyagürítésre. Ahogy a mezítlábas talpammal a kellemesen rücskös fűszőnyegen haladtam, még a rossz látási viszonyok és a szűkre nyílt szemeim ellenére is feltűnt egy sötét folt a folyosón. Mi a szösz? Felkapcsolva a villanyt lelombozó volt a látvány. Valamelyik kutyának éjjel hasmenése lehetett, s már nem bírt jelezni, vagy netán a fürdő kövéig eljutni.................Pasi a jajveszékelésemre felriadva azonnal vödröt és súrolókefét keresett, lerohantam tisztítószerekért, s a fűszőnyeget súrolva virradt ránk a reggel. A folt még mindig ott förmedvényeskedik, ami miatt fél órát bőgtem, hogy kidobom az egészet a szemétbe, s rengetegsok pénzért vehetünk egy újat (maximum a gyereknek nem lesz babakocsija), ami persze, lévén természetes anyag, tuti nem lesz ugyanolyan, mint a többi, mert nekem nem kell kakás szőnyeg, és a kutya is milyen egy izé, hogy pont a szőnyeg közepén jött rá a szapora. Farkas ígéretet tett, hogy este eltűnteti a bűnejelet, s vádlón a kutyára meredt.

Na és hogy kétség se férjen hozzá, hogy ez egy nemlazulós hétvége volt, akárhogy is nézem, ma reggel még megspékeltük egy kis izgalommal, mikor is pasi fürdés közben kis piros foltokat vélt felfedezni azon testrészén, amire  ugyan büszke, de általában rajtunk kívül mégsem mutogatja senkinek, legalábbis azt hiszem. Szóval nem a kezén vannak. Délután felkereste a kínosnevű rendelőintézetet, de csak holnap délelőtt rendelnek, úgyhogy addig beazonosítatlan marad a dolog......Viccesen megjegyeztem, hogy na most legalább Ő is mutogatja majd az alvázát, de ahogy rám nézett, éreztem, hogy adott pillanatban nem értékeli sokra a humoromat.

Most elővenném a babamuzsikát, hogy mindezek után lenyugodjak, de még mindig nincs meg az a fárnya zenelejátszóóóóóóóóóóóóm!!!??????

A bejegyzés trackback címe:

https://piroskaesfarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr34676107

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ingrid · http://www.simoningrid.com 2008.09.23. 11:20:07

Reggel a közösdokink (tudod, akit én igen, te meg nem .... ;) ) volt a tévében és azt mondta, hogy ha a kismamának a jó közérzete múlik azon, akkor nyugodtan szépülhet fodrászatban ;) Remélem érted miről is van szóóóó :))))
Más: Bizek Emi babazenéje megvan Neked? Én nagyon szerettem pocakosan és nem pocakosan is.

Piroska 2008.09.23. 11:43:19

Drága! Hát, már túlvagyok rajta, és 5-6 hetente megyek is, s csak nem lesz gond!
Bizek Emi? nem tudom, megnézem, hogy a négy közül hátha az egyik az, de mivel nem tudtam meghallgatni, nem figyeltem meg tüzetesen:-)

Edina · http://edinalorincz.com/photoblog 2008.09.23. 13:05:17

Én ezzel szoktam CD-ről mp3-at varázsolni a laptopomra: www.poikosoft.com/

Edina · http://edinalorincz.com/photoblog 2008.09.23. 13:06:39

és van, h ilyen pózban ülök, mint ez a szőke cicamica, csak épp nem vagyok szőke, nem kacsintok közben -- és nem tudok még levitálni :D

Pöttye 2008.09.23. 13:16:00

:))))) Imádom ahogyan íííííírsz: ) :) :)

Ingrid 2008.09.23. 14:40:42

tuuuudooom, csak azert irtam meg, hogy tuti legyen a megnyugvasunk :) foleg ha mar O mondja :))
Nezd meg a babazenet es valaszolj kerlek !

Piroska 2008.09.23. 18:15:06

Edina! Te nagyon tudod ezt a zenevarázslást!!!! Én meg nem vagyok sem szőke, sem ilyen sovány, és a füllhallgatósom sincs meg, de tudok kacsintani:-)

Pöttye! De egy helyes vagy!!!!:-)


Ingrid!
Engem is megnyugtat!:-) De a legjobban annak örülnék, ha arról is nyilatkozna, hogy 3. hónaptól szedhetek heti egy panadolt.......
Megnézem! Puszillak!

Ingrid · http://www.simoningrid.com 2008.09.23. 20:29:00

A gond az, hogy Heléna folyton magyarázott... nem hallottam a lényeges dolgokat :(
De mintha mondta volna... a lázcsillapítót tuti mondta!!!! Azt kétszer is hallottam, hogy mehet!
Felhívom és rákérdezek a panadolra holnap!

Piroska 2008.09.24. 08:52:15

De édes vagy, köszönöm!!!:-)
Megnéztem a CD borítókat (mert ugye hallgatni még mindig nem tudom a beltartalmat:-), és van egy Bizek Emi (milyen helyes neve van), valami Szép álmok a címe talán?Puszillak!

Ingrid 2008.09.24. 10:49:32

Alonszep zene, azt hiszem :)
Beszeltem a nagyokossal is :)) ha nem viszed tulzasba, es Eden mulik a jo kozerzeted, akkor bevehetsz nyugodtan 1-1 szem panadolt.
Puszillak sokszor!
süti beállítások módosítása