Élménypillanatok lapozgatása

Mindig is szerettem a meséket, kisgyerekként, elalvás előtt félálomban ringatózva, akár hangosan felolvasni egy számomra kedves valakinek, vagy kockás plédbe burkolózva belelapozni varázslatos történetekbe. Most én mondok mesét, és én leszek benne a tündér, mert mindig ők voltak a kedvenceim!:-) Lapozgatok porosodó és új élménypillanataink között....Csak úgy, mert lelkes gyűjtőjük vagyok:-) Kérlek, a blogomban található írásaimat és fotóimat ne használd fel az írásos engedélyem nélkül! Köszönöm!

MEGBESZÉLÉSEK

A blogomban található szövegek és képek felhasználása csak az írásos engedélyemmel lehetséges! Kérlek, ne használd a fotóimat a megkérdezésem nélkül! Köszönöm!



éppenmost bekukkantó kedves valaki

Napszámolgató

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Valami díj

2008.07.28. 14:06 | piroskaesfarkas | 13 komment

Azon kívül, hogy szeretem az ilyen összeollózott, foltvarrott képeket, meg a pöttyöket, a rózsákat, a kockásabrosszerű háttereket, nem igazán tudom, hogy ezmiez. Valami díj. Ami inkább érdekes és lélekmelengetős, hogy Ingridtől kaptam, és külön értékesek nekem azok a sorok, melyekkel a füzetemet és a barátságunkat illette. Köszönöm Drága Ingrid!

Hogy honnan indult, ki találta ki és miért, hova tart, milyen szempontok szerint kéne kiosztani, nem tudom, leginkábbis egy újabb hullámzásnak tűnik, amellyel kedves blogcimborákat tudunk bemutatni egymásnak, és alkalmas arra, hogy méginkább bekapcsolódjunk a blogvilág vérkeringésébe. Ám legyen.

A feltételek:

  • a kedves kis kockás díjat az oldalra kell biggyeszteni (talán a bejegyzésbe is elég)
  • akitől kaptuk, legyen kilinkelve (dehát ez természetes!)
  • kéretik öt blogcimborát megnevezni és kilinkelni
  • a fenti listán szereplő cimboráknak kis értesítőt dobni a posatládájukba

 

Nos, a listám:

Ingrid. Mivel nincs szabályzat, vagy legalábbis nem tudok róla, hiába Tőle kaptam, már vissza is adom. Ha előbb hozzám ér el a felhívás, akkor is Őt jelöltem volna meg. Ő egy tündérgombóc, úgy ahogy van. Olyan szépségeket alkot, mint Heléna:-), a blogja, a cikkei, a háza, a kert,  hogy nem is hiszem, hogy kampányolnom kell mellette:-) Rengetegen szeretik, táplálkoznak a belőle áradó harmóniából, szeretetből, életigenlésből. Büszke vagyok a barátságára!

Cseresznye. Kérdés nem férhet hozzá, hogy Cserkókám a listámon szerepel, aki mindamellett, zseniálisan főz, olyan képeket csinál az elkészült eledelekről, hogy csurgatom a nyálamat a billentyűzetre, s a szövegkörítés szellemes és humoros. Na és ott van a kutyaimádata, meg a kertmizériája, amiben osztozhatok vele, ha már a főzésről lecsúsztam. Amellett pedig a legrégibb kedves blogbarátnőm!

Bcyke. Nos, Ő egy hihetetlen figura! Egy értékes, okos, művelt, szeretnivaló, segítőkész mókás fazon, aki egyszer azzal kezdett el macerálni, hogy írjak blogot, nekem az tutira tetszene. És tényleg!:-) Olyan agytekervényei vannak, mint keveseknek, és úgy csavarja a szavakat, pörgeti a gondolatokat, hogy sokszor nehezen tudom követni. Egyszer még nagyon híres lesz! 

Kryszti. Sokat lehet tanulni Tőle. Egy bájos, okos nő, aki nem sajnálja megosztani velünk a tudását, tapasztalatát, s mindemellett végtelenül kedves. Számos érdekes bejegyzést olvastam Nála az ikrekről, különböző kultúrákról, megismertetett olyan zenékkel, melyeket még sosem hallottam, s kár lett volna kihagyni. Na és ott van Márk és Norman!!!!!!!

Merci. Örülök, hogy írtam a rózsákról, melynek kapcsán beköszönt itt nálam, meghagyva az elérhetőségét, s rátaláltam. Szeretem a képeit, olyan mercisek. És Ő is olyan mesterien kotyvaszt, hogy nem győzöm csodálni a finomságokat, melyet a szép kis családjának készít. 

És még folytatnám, de azt mondták, hogy öt, nem több.

A bejegyzés trackback címe:

https://piroskaesfarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr25589335

Trackbackek, pingbackek:

Pingback: KrisztinaSardi.com » Blog Archive » Blog művészeti fokon, vizuális rajongóknak 2008.08.03. 18:25:30

[...]díjjal, örömmel töltött el, mert tőle kaptam és kedves szavakkal kísérte a díjátadást. Blogjának hűséges olvasója vagyok, mert tündéri világában a legapróbb[...]

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ingrid · http://www.simoningrid.com 2008.07.28. 16:54:04

Mi az hogy "valamiiii????" Díj tőlem :))))
a többi nem számít...
Egyébként ameddig kis nyomozásomban jutottam, annyi derült ki számomra, hogy a gasztroblogokban körbement. Sőt! Cserke is megkapta már ;)
Tehát jogos a kockásterítős asszociáció.

És köszönöm a visszaadást, nekem is jól esett Tőled.

bogaram · http://bogaram.freeblog.hu 2008.07.29. 08:01:13

Gratulálok a díjhoz!

Kryszti 2008.07.29. 09:22:02

Drága Piros köszönöm. Örömmel tölt el, mert TŐLED kaptam, szívembe zárom. :)

Piroska 2008.07.29. 12:10:10

Ingrid Drága! Igazad van, ez egy nemes díj! A lényeg az, hogy Tőled kaptam!!!!!!! Puszi

Cserkókám! Látom, pusszantalak!!!!!!!!!!!!!!!

Bogaram, köszönöm!

Kryszti! Nagyon de nagyon szívesen!!!!!:-)

bcyke blogberlo, aki ott sem volt · http://kacatvilag.blog.hu/ 2008.07.29. 13:17:24

Már most híres vagyok, hiszen bekerültem a galaxis egyik legtöbb kitartással, és legbájosabb lelkesedéssel gründolt blogjába mint megemlített személy!!!!!:))))

Piroska 2008.07.30. 16:22:36

Jaj már Bcyke!!! Milyen egy szédítős vagy Te!!!:-) Cuppantom a fejedet!!!!!!

Cserkókám, nemkülönben:-)

bolyti · http://abikadi.blogspot.com 2008.08.02. 09:40:13

Drága Piroska! Tudom már megkaptad ezt a díjat, de én neked adom az enyém is! Így többszörös díjazott lettél:)

Merci · http://prante.wordpress.com 2008.08.03. 14:42:53

Végre sikerült belopóznom anyukám gépére és most látom milyen kedves ajándékot kaptam tőled :) Köszönöm szépen! Amint lesz lehetőségem pár percnél többet egy internet kapcsolat közelében tölteni, kiteszem a csodás díjamat! Puszi: Merci

Varázsmogyoró · http://varazsmogyoro.blog.nlcafe.hu/ 2008.08.04. 10:37:36

Kedves Piros!
Jóideje olvasgatom a blogod nagy örömmel. Élvezem minden postját, ahogy az élet apró csodáiról írsz. A Kreatív blog díjjat én is szeretném átnyújtani neked, mert ha valakinek jár ez a díj akkor az te vagy!!! Mégegyszer köszönöm, hogy "vagy nekünk", puszi: Vm.

Piroska 2008.08.04. 14:14:54

Bolyti! Igazán megtisztelsz vele!!!! Puszillak!:-)

Merci!!!! Már nagyon hiányoztál!!!!!

Piroska 2008.08.04. 14:16:36

Varázsmogyoró Kedves!
Nagyon szépen köszönöm a szívmelengető sorokat, teljesen elérzékenyültem a sok kedvességtől!!!!!
Örülök, hogy integettél, s előbújtál!:-)
Puszillak, Piroska
süti beállítások módosítása