Élménypillanatok lapozgatása

Mindig is szerettem a meséket, kisgyerekként, elalvás előtt félálomban ringatózva, akár hangosan felolvasni egy számomra kedves valakinek, vagy kockás plédbe burkolózva belelapozni varázslatos történetekbe. Most én mondok mesét, és én leszek benne a tündér, mert mindig ők voltak a kedvenceim!:-) Lapozgatok porosodó és új élménypillanataink között....Csak úgy, mert lelkes gyűjtőjük vagyok:-) Kérlek, a blogomban található írásaimat és fotóimat ne használd fel az írásos engedélyem nélkül! Köszönöm!

MEGBESZÉLÉSEK

A blogomban található szövegek és képek felhasználása csak az írásos engedélyemmel lehetséges! Kérlek, ne használd a fotóimat a megkérdezésem nélkül! Köszönöm!



éppenmost bekukkantó kedves valaki

Napszámolgató

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Pergolás

2008.04.23. 08:00 | piroskaesfarkas | 7 komment

Szaladhat rá borostány, vagy vadszőlő, kúszó hortenzia, ölelheti futórózsa, vagy tölcséres trombita, de állhat kopáran is a kertben, kiemelve annak egy szegletét, vagy magasodhat erkély felett, kellemes árnyékcsíkokkal behálózva a teret. Ilyen, és hasonló képek inspiráltak.

Mivel igencsak kedvelem a pergolákat, igyekeztem belecsempészni a tervezésnél legalább egyet, amiből később kettő is lett, s nem kizárt, hogy kiharcolok még egy harmadikat is. Került egy méretes gerendákból álló a bejárathoz, kiemelvel azt, majd a kertkialakításnál a tó mögötti kiülős részt karolja át a másik.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://piroskaesfarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr17436128

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bolyti · http://abikadi.blogspot.com 2008.04.24. 10:05:56

imádnám, ha lenne kertem, de csak kiülős, kávézós, beszélgetős, kényelmes, fahintás, rattan foteles, hangulatos kuckókkal. Azt hiszem irigyellek Piroska ezekért a csodákért:)

Ingrid 2008.04.24. 10:46:24

Ide jövök mindig kikapcsolódni, feltöltődni, kávézgatni és szép környezetben relaxálni...
de ezt már annyiszor leírtam... remélem nem unod....

Piroska 2008.04.24. 11:43:06

Bolyti! Azt ugye tudod, hogy nem az én házam tájékáról készültek a fenti lenyomatok?:-) Csak én is irigykedve néztem a lakásosoldalon.....
Az már igaz, hogy nálunk is vannak kuckók, meg hangulatok, meg pergola, de annyi minden hiányzik még, amiket itt szépen lejegyzetelek, magamhozálmodom, aztán tolom a szekeret, gyűjtök, majd lepekhálót vetek ki, hátha fennakad egy mester, aki nem kap tőlem azonnal csalánkiütést, és hajlandó elképzelést megvalósítani:-)

Ingrid! Én meg oda:-))) Puszillak!

mimke · http://mimoza.freeblog.hu 2008.04.29. 11:22:12

Hú, és honnan van amúgy pergolátok? (Mármint gyártmány), mi is kerestünk nem olyan rég gyártót..

Piroska 2008.04.29. 16:47:26

Mimke! Vájtjozef, Ő csinálta, ahogy majdnem mindent, ami fával kapcsolatos: tetőszerkezet, gerendázat, pergolák, korlátok, rómeós erkély, stb.
Meleg szívvel ajánlanám, de visszement határontúra, s nem nagyon jön mifelénk. Pedig még annyi minden várna rá.....
Szóval asztalsossal csináltattuk.

mirwen · http://newrim.freeblog.hu 2008.05.06. 11:17:26

tudom hogy ez nem kert, de azért büszkélkednék vele egy picit én is :-) newrim.freeblog.hu/archives/2008/05/05/addig_is/

Piroska 2008.05.06. 12:30:38

Mirwen! Nagyon hangulatos! Máris elirigykedtem egy kislelógós növénykédet:-)
süti beállítások módosítása