Élménypillanatok lapozgatása

Mindig is szerettem a meséket, kisgyerekként, elalvás előtt félálomban ringatózva, akár hangosan felolvasni egy számomra kedves valakinek, vagy kockás plédbe burkolózva belelapozni varázslatos történetekbe. Most én mondok mesét, és én leszek benne a tündér, mert mindig ők voltak a kedvenceim!:-) Lapozgatok porosodó és új élménypillanataink között....Csak úgy, mert lelkes gyűjtőjük vagyok:-) Kérlek, a blogomban található írásaimat és fotóimat ne használd fel az írásos engedélyem nélkül! Köszönöm!

MEGBESZÉLÉSEK

A blogomban található szövegek és képek felhasználása csak az írásos engedélyemmel lehetséges! Kérlek, ne használd a fotóimat a megkérdezésem nélkül! Köszönöm!



éppenmost bekukkantó kedves valaki

Napszámolgató

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Föld napi kedvesképek

2008.04.22. 11:00 | piroskaesfarkas | 8 komment

Nehéz a széplelkű munkásasszonyok sorsa...Mert pl. vegyük ezt a tüneményes kiállítást, amire nagyon de nagyon szeretnék eljutni, de ehhez vagy cselhez folyamodom, netán megpróbálom a lehetetlent: szabadságot veszek ki.

Ha anyuka lennék, a délutáni szunyókálást követően felkerekednék a csemetével, s kéz a kézben végigsétálnánk a bájos rajzok között. Úgyhogy, ha megtehetitek, nosza rajta! Szeretettel ajánlom Nektek!

A bejegyzés trackback címe:

https://piroskaesfarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr63436699

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ingrid 2008.04.22. 11:08:31

Ide valóban el kell vinni a csemetéket!
Köszönöm az ajánlást!

Fruzsi 2008.04.22. 12:49:14

Jaj, kedvenc képeslap-rajzoló grafikusom : ) Én is, én is (csak én sem tudom, hogy mikor : (

csetten · http://ebattak.blog.hu/ 2008.04.22. 16:59:26

wáu, Bandi a kutyánk szerepel az illusztráción!!! Komolyan. Pont ilyen mélyértelmű lélekállat. Ma hajnalban a vihart végig zokogta, és 4-kor ki kellett állnom vele az ablakba villámot nézni, mely tevékenységet nyugtató fülmorzsolással és hátmasszírozással dúsítottam. Ezért hálából üdvözli a blog íróját és olvasóit.

Piroska 2008.04.23. 09:18:41

Csetten! Ezen most jót mulattam!!!! Előttem vagytok morzsolósan, villámnézősen:-) Nyakdögönyözést küldök lélekállatnak, hálából szíves üdvözlésünkért:-))))

Fruzsi! Na ez az!!! Kéne éjjeli elemlámpás tárlatvezetés, külön széplelkű munkásasszonyok részére:-)

csetten · http://ebattak.blog.hu/ 2008.04.23. 09:39:13

Köszönjük szépen, nyakdögönyözést átadom, ha bejön, és lefürdik, mert most azt játsza, hogy szeret mozogni (pedig nem igaz) és nyakig sáros a kertben.
Egyébként a villámnézés az olyan volt, mint a bal oldali oszlopban itt a blogon a keresés gomb alatti illusztráció. Én vagyok a csaj, a kutya meg a kutya:)
Már kérdeztem, hogy ki készítette ezeket a rajzokat a blogon, de nem emléxem a válaszra. Megmondod? Annyira komálnám ezeket a rajzokat a fiaim szobáinak a falán...

Piroska 2008.04.23. 15:06:17

Csetten! Nem tudom, hogy Te kérdezted -e, de válaszoltam minden érdeklődőnek:-)
Még régebben kaptam egy barátnőmtől mélen, és ahogy egy csomó nekemtetszős képet, úgy ezeket is mind elraktároztam az elektronikus gyűjtőalbumomba. Így sajnos nem tudom, ki rajzolhatta őket, de annyi biztos, hogy nem magyar oldalról valók. Amint megtudom, kiírom a legfelső képe alá, ígérem!

Ha kedves rajzokat szeretnél, ajánlom a kiállítást, ill. Íriszt, aki a rajzokat odaálmodta, mert tüneményes alkotásai vannak, szerintem elolvadsz tőlük, ahogy én is:-)

csetten · http://ebattak.blog.hu/ 2008.04.23. 17:21:43

Irisznek a blogján be is jelentkeztünk mint rajongók. Kár h esélyünk sincs rá h a gyerekszobákat kidekorálja. Meg ez én szobámat of course. Köszi a tippet!

Piroska 2008.04.23. 20:51:05

Csetten! Nagyon szívesen! :-)
süti beállítások módosítása