Élménypillanatok lapozgatása

Mindig is szerettem a meséket, kisgyerekként, elalvás előtt félálomban ringatózva, akár hangosan felolvasni egy számomra kedves valakinek, vagy kockás plédbe burkolózva belelapozni varázslatos történetekbe. Most én mondok mesét, és én leszek benne a tündér, mert mindig ők voltak a kedvenceim!:-) Lapozgatok porosodó és új élménypillanataink között....Csak úgy, mert lelkes gyűjtőjük vagyok:-) Kérlek, a blogomban található írásaimat és fotóimat ne használd fel az írásos engedélyem nélkül! Köszönöm!

MEGBESZÉLÉSEK

A blogomban található szövegek és képek felhasználása csak az írásos engedélyemmel lehetséges! Kérlek, ne használd a fotóimat a megkérdezésem nélkül! Köszönöm!



éppenmost bekukkantó kedves valaki

Napszámolgató

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Ülőgumómegviselő

2008.02.25. 08:00 | piroskaesfarkas | 7 komment

Mély nyomot csak a szék lenyomata hagyott a hátsómon, ami több mint két órán keresztül préselődött a kárpithoz.....

Péntekesti csajosmegmozdulás keretében, négyesben vonultunk fel, hogy megnézzük az aznapra bekarikázott nekünkvalós filmet. Előtte kicseréltük az aktuális pletykákat a salátázóban, majd átültünk ezeket kivesézni a közeli KVzóba.

Voltak benne szép képek, s a zenéjét is szerettem, de nem sodródtam, nem kaptak fel hullámok, nem szippantottak be érzelmiörvények, csupán az ülőgumóim sajogtak a végefelé.

A bejegyzés trackback címe:

https://piroskaesfarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr67351184

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ingrid 2008.02.25. 10:17:46

Ne mondd.... én is moziba készülök, akkor most mi legyen???
A könyvet olvastam, teljesen magával ragadott, most is kiráz a hideg,ha erre a szerelmi történetre gondolok.

Piroska 2008.02.25. 10:31:48

Ingrid Drága!
A könyv nekem is tetszett, de a film nem igazán. De nem vagyunk pontegyformák, így lehet, hogy Neked tetszeni fog, másként nézed.:-)

Ingrid 2008.02.25. 10:51:53

Jajaj.... nem tudom Drága Pirosom.... Ha a könyv neked is tetszett, a film meg nem, nagy esél van rá, hogy nekem sem. De azért elmegyek és megnézem ;) Hiszen eldöntöttem, a ffenébe.....

Piroska 2008.02.25. 10:55:53

Persze, hogy menj!!! És majd írd meg légyszi, hogy Neked hogy!!!:-)
Lehet, hogy bennem csalódsz, nem a filmben!:-)

Egyébként van egy csomó olyan film, amit én ajánlottam valakinek, aki meg kifeküdt tőle....Ilyen pl. az Elveszett jelentés c. alkotás, amit imádtam, más meg félúton elaludt tőle, végig sem nézte...
Vagy a Veronika kettős élete, vagy az Órák, stb. Én imádtam ezeket is.

De pl. nem bírtam soha megnézni a Gyűrűk urát, a Csillagok háborúját, stb. Más meg rajong ezekért.
Puszillak és felejtsd el az ülőgumós kritikámat!!!:-)

Ingrid 2008.02.25. 11:08:15

Benned??? Hogy csalódnék azok után, hogy sem a Gyűrűk urát, sem a Csillagok háborúját nem tudtam végignézni???? ;)))) :))))

Órák stimmel, Veronikát nem ismerem, de most már meg kell....

Piroska 2008.02.25. 11:19:15

Jaj de jó!!!!:-)
Veronikás elég lélektépdelős, de érdekes, ajánlom.
Meg még a Nő ötször c.-t is, ami nem keverendő össze a Nő kétszer cíművel:-) Egyik sem az a felhőtlenromantikus (amelyeket szintén csípek), de én szerettem.
Na jó, befejezem, túl sok jó film van!:-)
Az Órákat szeretted?

Ingrid 2008.02.25. 11:23:04

Igen, az Órákat nagyon szerettem :))))
Nő ötszört is láttam, de sajnos csak egyszer...
Túl sok jó film van és túl kevés idő rájuk...
süti beállítások módosítása