Élménypillanatok lapozgatása

Mindig is szerettem a meséket, kisgyerekként, elalvás előtt félálomban ringatózva, akár hangosan felolvasni egy számomra kedves valakinek, vagy kockás plédbe burkolózva belelapozni varázslatos történetekbe. Most én mondok mesét, és én leszek benne a tündér, mert mindig ők voltak a kedvenceim!:-) Lapozgatok porosodó és új élménypillanataink között....Csak úgy, mert lelkes gyűjtőjük vagyok:-) Kérlek, a blogomban található írásaimat és fotóimat ne használd fel az írásos engedélyem nélkül! Köszönöm!

MEGBESZÉLÉSEK

A blogomban található szövegek és képek felhasználása csak az írásos engedélyemmel lehetséges! Kérlek, ne használd a fotóimat a megkérdezésem nélkül! Köszönöm!



éppenmost bekukkantó kedves valaki

Napszámolgató

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Izgága

2007.10.19. 16:53 | piroskaesfarkas | 7 komment

Sosem nyugszom. Úgy általában sosenem, de vannak különösen izgágaságos területeim, mint pl. a házzal kapcsolatos mindenfélék. Vegyük például a bútorkiszemelést.

Annyi széket guberáltam már a lomtalanítások alkalmával, akkor meg minek egy újabb? Jaj, hát azért, mert ezt már régen elképzeltem, hogy nekem egy ilyen KELL, és pont ilyen meg egyáltalán nincsen is. Mit nem lehet ezen érteni?

Öregen, kopottan szeretném bezsákmányolni (nem véletlenül használom ezt a szót, mivel az ősember is hasonló képpen diadalittasan, mámorosan húzhatta be a leölt mamutot a barlangjába, mint ahogy én szoktam az új, akarom mondani az időrágta megtalálmányaimat átrángatni a küszöbön), majd felújítani, szövetet válogatni hozzá, meg kispárnánakvalót.

Hát nem gyönyörűek?????

 

A bejegyzés trackback címe:

https://piroskaesfarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr97201367

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ingrid 2007.10.19. 20:05:08

Dehogynem! Ezeket a képeket te készíted?

Piroska 2007.10.19. 20:08:31

Szia Ingrid! Nem, sajnos nem én csináltam:-((
De szeretem ezt a stílust.

anyámlánya 2007.10.19. 20:10:13

hja, Piros!

ezekről az éjszakai körutakról regényt tudnék írni.

az egy külön világ.

és a hazaszállításuk? hm. az egy második kötet.

éjszakaival szállítani egyzserre széket és asztalt, mikor amúgy se lehet, de a busz is tömve, és még jónéhányat kell fordulni, mire azok ottan onnét amoda.

és a látvány? na, az is egy mise, amikor karon, kézfejen, háton ez meg az himbalimba, és egyensúly is csak emlékké készül válni.

könyveim jórészt is onnét valóak.

legkedvesebb darabjaim így kerültek hozzám.

és az ócskapiacokról.

valahogy nem szeretem az új dolgokat.

kell, hogy legyen valami sejtelmes múltjuk, titkuk. mit aztán közösen továbbírunk.

anyámlánya 2007.10.19. 20:13:40

hogy összekupacolódtunk itten időileg! :-))

Ingrid 2007.10.19. 20:15:26

Összekupacolódtunk :) Haha, ez jó volt.
Sebaj Piros! Akkor is csodaszép, és igen, nagyon szép ez a stílus, nekem is tetszik.
Szép estét Nektek!

Piroska 2007.10.19. 20:16:08

Nekünk is sok kopott, megmentett bútorunk van, melynek nagy részét már felújítottuk/újíttattuk, de van olyan komód meg tálaló, ami még mindig gondos kezek segítségére szorul....
Én is szeretem, ha titkos történetük van....

Aztán vannak csináltatósak, mint a könykuckóm.

Többek között most egy ilyen szék a nagy vágy:-))

Piroska 2007.10.19. 20:19:59

Sziasztok Lányok!!! Jó ez a kupacolódás:-)))
Szép estét nektek is!!!!
süti beállítások módosítása