Élménypillanatok lapozgatása

Mindig is szerettem a meséket, kisgyerekként, elalvás előtt félálomban ringatózva, akár hangosan felolvasni egy számomra kedves valakinek, vagy kockás plédbe burkolózva belelapozni varázslatos történetekbe. Most én mondok mesét, és én leszek benne a tündér, mert mindig ők voltak a kedvenceim!:-) Lapozgatok porosodó és új élménypillanataink között....Csak úgy, mert lelkes gyűjtőjük vagyok:-) Kérlek, a blogomban található írásaimat és fotóimat ne használd fel az írásos engedélyem nélkül! Köszönöm!

MEGBESZÉLÉSEK

A blogomban található szövegek és képek felhasználása csak az írásos engedélyemmel lehetséges! Kérlek, ne használd a fotóimat a megkérdezésem nélkül! Köszönöm!



éppenmost bekukkantó kedves valaki

Napszámolgató

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Esőtáncoló

2007.07.31. 12:23 | piroskaesfarkas | Szólj hozzá!

A pompás zöld mező, melyre a fenti fürdőszoba ablakból rálátok mostanra szalmatengerré változott, mintha belehalt volna a forróságba és sosem akarna többé zöld ruhába öltözni. A kerti növénykéink és főleg a fű is megszenvedte az esőcseppek hiányát, még úgy is, hogy naponta locsoltuk őket egy kicsit....Tennem kellett valamit.

Régen, azt hiszem a szandokános filmben láttam egy esőtáncot, amikor két fazon gugol, mindkét kezükkel fognak egy-egy hosszú rudat, amit szinte a földön húzgálnak, nyitnak és zárják egymás mellé őket a zene ütemére, miközben a harmadik alany szedi a lábát sebtiben, nehogy becsíppentse a két fadarab közé, mindezt pedig valamiféle jajgatásosénekelőses hangokkal kísérik (talán a lábát féltik a harmadiknak..). Bár a barátnőm szerint ez termékenységi tánc, és ezzel üzentem a fentieknek, hogy készen állok a babaprojectre (mindegy, már használtam a motívumokat), már úgyis lekésett az információadalékával.....(Emlékszem, hogy amikor kislány voltam, és ez ment a TV-ben, pont a nagynénéméknél aludtam, és az unokatestvéremmel hármasban két partvisnyéllel azonnal ki is próbáltuk, de inkább lett belőle könnyes nevetés, mint tánc)

Egyébként is olyan vagyok mint egy üvegbe zárt levelibéka, mindig megérzem a frontokat, akár még fizethetne nekem valamelyik kereskedelmiműsorcsináló adó a jelentéseimért. Minap mondtam is pasinak, hogy hozok én neki esőt, ha az kell, lejtek egy esőtáncot neki a kertben (még jó, hogy megcsináltattuk a fakerítést, így azért magabiztosabban ígérgetek hasonlókat, mert alig lehet belátni). És mert nem beszélek csakúgy, a levegőbebele, kiálltam a fűbe, fejemet felemeltem esdeklőn az égre, tenyereimet a magasba emelve és a felhők felé fordítva a régi fimből lopott roggyantós lábmunkával jártam sajátos esőtáncomat.

Pasi nagyon jól szórakozott, de legfőképp a kutyák örültek, akik kergetőzésnek minősítették kifinomult koreográfiámat, és ugráltak felfelé, miközben néztek az égre (mondhatnám, hogy ezek okos ebek kérem, ha azt mondom, "esőtánc raaajta", akkor járják velem, de egyébként meg, ha felemelem a kezem a magasba és szökdécselek, jutifalatot feltételeznek benne, és hangos ugatással és ugrálással törekednek megszerzésére).

Reméltem, hogy a táncom közben, az égre emelt arcomba hullanak majd a kövér vízcseppek, majd nagy hirtelen zúdul alá az áldás, és bőrig ázom majd egy pillanat alatt, de csak az izzadságcseppek gyöngyöztek a hátamon az ugrálástól.....Lehet, hogy tényleg termékenységi táncot jártam?

Nem telt el tíz perc, mikor ritka koppanásokra füleltünk a tetőablakon, majd egyre gyorsabban zajongtak az aláhulló esőgyöngyök az üvegen!!! Sikerült!!!!!!! Zuhog!!!!Na ugye, tudok én!!!! Juhééééj!!! Kirohantam a teraszra, hogy táncoljak az esőben is!!

Igazi esőtáncoló vagyok!!!:-)

free music

A bejegyzés trackback címe:

https://piroskaesfarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr18128629

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása