Élménypillanatok lapozgatása

Mindig is szerettem a meséket, kisgyerekként, elalvás előtt félálomban ringatózva, akár hangosan felolvasni egy számomra kedves valakinek, vagy kockás plédbe burkolózva belelapozni varázslatos történetekbe. Most én mondok mesét, és én leszek benne a tündér, mert mindig ők voltak a kedvenceim!:-) Lapozgatok porosodó és új élménypillanataink között....Csak úgy, mert lelkes gyűjtőjük vagyok:-) Kérlek, a blogomban található írásaimat és fotóimat ne használd fel az írásos engedélyem nélkül! Köszönöm!

MEGBESZÉLÉSEK

A blogomban található szövegek és képek felhasználása csak az írásos engedélyemmel lehetséges! Kérlek, ne használd a fotóimat a megkérdezésem nélkül! Köszönöm!



éppenmost bekukkantó kedves valaki

Napszámolgató

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Nemaz

2007.07.24. 10:32 | piroskaesfarkas | 11 komment

Hasalok a tengerparton a finom homokban, fejem fölött egy csíkos napernyővel, éppen kijöttem a vízből, s lebarnult borításomon sós vízcseppek száradnak a nagy melegben. Pasi közeledik felém, kezében két koktéllal, melyet félbevágott kókuszdióban szolgálnak fel, hatalmas, színes díszítésekkel, amely így kicsit giccses, de kit érdekel....

Brrrrrrrrrrrrrrrr...........Mi ez a hang??? Ki zavar meg ilyenkor???? "Mikorra lesz kész a részletes terv, mert még ma be kell tennem az anyagba??!!" "Ööööööö, talán este tízre összerakom....Nem, nem megy egy óra múlva, még csinálom a másik prezit holnap reggelre, és a ma esti sem készült még el. OK.????!"

Bent ülök az irodában, libabőrözős lábbal (jó fagyasztósra állítottam a légkondit, hogy legalább a hideg frissen tartsa az agyamat), és bosszankodom, hogy megint nem sikerült....Több mint két hónapja egyeztettük a pasival ezt a két hetet, ami nem volt egyszerű, hogy mindketten el tudjunk szabadulni az irodából, de beírtuk jóelőre a szabadságtervbe, nincs mese, két hétig nyaralunk, öt év után először két hétre szabira megyünk!!!!!

Persze nekem bejött két nagy prezentáció, pasinak meg filmezőscucc, úgyhogy ittragadtunk, megint. Elkeseredtem.

Idegesen vakargatom a fejemet (borzasztó rossz szokás), próbálom rendszerezni a gondolataimat, ákombákomokat rajzolok a füzetem szélére, miközben okosságokat próbálok kipréselni magamból, valami villantósat, amivel letaglózom a közönséget, de nem megy....

Ilyen körülmények között ugye ne számítsunk értelmes, szórakoztató bejegyzésre sem, mert ha mégis, akkor csalódás ér minket.

Mer' ez nemaz.

A bejegyzés trackback címe:

https://piroskaesfarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr36124171

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bcyke blogberlo, aki ott sem volt · http://kacatvilag.blog.hu/ 2007.07.24. 13:28:28

Ez a világ egy érdekes nagy varázslata, hogy hogyan is vannak összerakva-rakódva az életek, a célok, meg az elégedettségek!

Üzletasszony nem nyaral (sajnos)(megint), takarítónő meg lehet, legboldogabban pineget hasát sütettve valamelyik napos gyógyfürdőben.

Piroska 2007.07.24. 13:39:05

Igen, Bcyke, valahogy úgy!
Gondolkodom sokat rajta, hogy vajon mókuskerékből valóban akarok -e kiszállni, meg mi tart itt engem: pénz? szeretek szenvedni? bírom ezt a bizniszvumenkedést? talán sznob vagyok? Önzőzős? Félek a pasira átrakni a közösségünk menedzselését? stb., stb........
Ma úgy gondolom, hogy 1. helyen a pénz áll.
Anyagias dög vagyok? Vagy csak szeretném fentartani a mézeskalácsházikósvilágot? Esetleg félek, mi lesz a gyerekemmel, ha csórósodok? Vagy józanul gondolkodom?
Vajon mi ér többet?
1. Megvalósítottam az álmomat (kertesmézeskalácsház), ill. közös álmunkat, amitől boldogok és büszkék vagyunk, de tény, hogy keveset élvezzük, mert hajtani kell a pénzért, miből havonta fizetgetjük, és nyaralni sincs idő......
2. Kevesebbet dolgoznánk, kevesebb felelőséggel és stresszel, több pihenéssel, de mindig bánkódnék, hogy sosenemlesz nekem kertes házam, mire annyira nagyon vágyódom, mióta eszemet tudom.
talán pont jó az, ahogy van? Sosenemjókat mindig talál az ember. Ha meg nagyon megnézem felülről magamat, magunkat, akkor dejónekünk!!!!:-))))))

bcyke blogberlo, aki ott sem volt · http://kacatvilag.blog.hu/ 2007.07.24. 17:02:46

Na az a legkomolyabb bótolás, mikor az ember saját magától vásárol valamit, úgy hogy pízről mond le érte!
És még lóversenyzik is közben egyben!
Ha bebaszik valami, akkor aztán meg hiába az építgető gyűjtögetés, élt volna belőle többet meg és fel.
Ha meg elszórja, akkor hol lesz később kevesebb?
Szal ez ügyben tán a széleken a legjobb, mikor vagy már annyi baszott sokad van, vagy annyira kurva kevesed, hogy gyakorlatilag minden mindegy.
Na egy hely végre, ahol nem az arany közép az üdvözítő legkönnyebb!:)))

cserke · http://cseresznyekert.blog.hu 2007.07.24. 17:44:42

Hű, Piros, sajnálom. Én pénteken húzok elfelé, lovagizásból addigra úgyis kiesek, úgyhogy mindegy is :)))
Akkor már a nyáron semmi nyaralás???

Piroska 2007.07.24. 20:12:07

Nade mondom, ennél rosszabb sosenem legyen nekem!!!
Igaz, még mindig az irodában nyomom, s felüdülésül bekukkantottam.
Hogy lesz -e nyaralás Cserkókám, nem tudom....Mikor azt hiszem, vége a rohamnak, jön újabbbbbbbb....

Piroska 2007.07.25. 12:39:54

Edina, édes vagy, köszönöm!!!!
Na és van valami hír meló ügyben?
Szavaztam Rád a fotós izén!!!! (reegisztrálni is kellett, vagy mi)
szavazzatok Edinára!!!!!!!!!!

Edina · http://edinalorincz.com/photoblog 2007.07.25. 13:19:05

Óóóó, köszönöm szépen! :)
Hír az nincs, mert elhúztam a hegyekbe, és pár nap múlva újra megyek. (Na ezt talán nem ennek a bejegyzésnek a végére kellene írnom...)

Piroska 2007.07.25. 14:02:21

Még jó, hogy nem vagyok irigy kutya:-)))))
Merre mész?

Edina · http://edinalorincz.com/photoblog 2007.07.25. 14:25:26

Egyelőre csak azt tudom, hogy Székelyföld és nem lesz áram...

Piroska 2007.07.25. 17:01:31

Hú, de jó lesz!! Igazi kikapcsolódás!
sosenem voltam arra, pedig nagyondeszeretnék!!!!!
Szépséges élménypillanatgyűjtést/megörökítést!
süti beállítások módosítása