Élménypillanatok lapozgatása

Mindig is szerettem a meséket, kisgyerekként, elalvás előtt félálomban ringatózva, akár hangosan felolvasni egy számomra kedves valakinek, vagy kockás plédbe burkolózva belelapozni varázslatos történetekbe. Most én mondok mesét, és én leszek benne a tündér, mert mindig ők voltak a kedvenceim!:-) Lapozgatok porosodó és új élménypillanataink között....Csak úgy, mert lelkes gyűjtőjük vagyok:-) Kérlek, a blogomban található írásaimat és fotóimat ne használd fel az írásos engedélyem nélkül! Köszönöm!

MEGBESZÉLÉSEK

A blogomban található szövegek és képek felhasználása csak az írásos engedélyemmel lehetséges! Kérlek, ne használd a fotóimat a megkérdezésem nélkül! Köszönöm!



éppenmost bekukkantó kedves valaki

Napszámolgató

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Indulamandula

2007.07.20. 09:58 | piroskaesfarkas | 7 komment

Elkezdődött a harmadik, véresen komoly harc...........

Meleg is van, a lovunk is fáradt meg kitikkadt, porzik a patája (vízkorlátozás van a környékünkön, még ez is...), minden tagunk sajog, de menni kell, s lengetjük a zászlót serényen!!!!!

Nagyon kemény lovaggal vívunk Cserkóval, s ha nem hívunk erősítést, bizony, oda a csata.

Ezért ismét kérlek Titeket, drága blogcimboráim, hogy ma és holnap (egy nap egy címről csak egy szavazatot fogad a gép, de ugye lehet szólni melletted ülőknek, meg rokonoknak, meg baráti társaságoknak, napközistáboroknak.....stb. hogy ma ill. szombat hatig) kétszer nyomjanak ránk egy nagy pöttyöt ITT!!!!

Szavazzatok Cseresznyekertre és Piroskára!!!!!

Aláfestésként szóljon az a zene NEKED KÖNNYŰ LEHET célzatos címmel, amit nemes ellenfeleinknek küldök, s amely a mostani forduló harci indulója (melyet pasival teli torokból üvöltöztünk hazafelé a kocsiban, mer' ennek legalább tudjuk a szövegét-próbáljátok ki, nagyon jó kocsibanvonyítós szám)!

Rohaaaaaaaaaaaaam!!!! Indulamandulaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!

A bejegyzés trackback címe:

https://piroskaesfarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr85121618

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Cserke 2007.07.21. 04:25:49

Hűű, beléd aztán szorult szufla, Pirosom!!!
Azé' én is itt vagyok ám, s drukkolok, kinek másnak???!!

Piroska 2007.07.21. 10:00:42

Vesztésre állok!!!!! Cserkókám, Te is döntetlenre!!!!
Szavazzatok Cseresznyére!!!! Szavazzatok PIroskára!!!!

Piroska 2007.07.22. 12:24:17

BLOGCIMBIK!!!!
Sajnos kiestem önmegtartóztatásból...:-)))
Nagyon szépen köszönöm a szavazatokat, igencsak melengették lelkemet!!! Sokan voltam, de nem voltam elegen.:-)

A lányoknak köszönöm a lehetőséget, hogy játszhattam, igazán élveztem!!!

Most pedig továbbra is turfozok, s vastaggal bekarikázom Cseresznye lovát, s fogadok rá!!!!

Hajrá Cserkó!!!

Cserke 2007.07.23. 15:25:27

Pirosom, óriási voltál, egészen komolyan.
Látod, milyen sokan szeretünk?

És köszönöm szépen, biztos nem kéred a lovam felét? Elférnénk rajta!

Piroska 2007.07.24. 09:51:37

Cserkókám!
Mindjárt kampányolok melletted!!!!
Lovadat tolom inkább, jó?:-)))

cserke · http://cseresznyekert.blog.hu 2007.07.24. 17:46:13

Most, hogy megtekintettem a kiírást, megint csak törölközni vágynék...:))

Piroska 2007.07.25. 12:42:14

Cserkókám!
Ha jól látom, akkor három próba lesz, amelyikből az elsőt bebuktuk a lovaddal? A helyesírásosat? Jól figyelem én?
Nehogy dobd a törcsit, a többiben Te leszel a nyerő, hé!!!! Tolom a lovad fenekét, ami nem könnyű, pláne, ha leszállsz róla, és kikötöd????!!!!!
(az üzenődobozkádba meg nem tudok írni, letiltottál????:-))))
Pusszantalak,
Piros
süti beállítások módosítása