Élménypillanatok lapozgatása

Mindig is szerettem a meséket, kisgyerekként, elalvás előtt félálomban ringatózva, akár hangosan felolvasni egy számomra kedves valakinek, vagy kockás plédbe burkolózva belelapozni varázslatos történetekbe. Most én mondok mesét, és én leszek benne a tündér, mert mindig ők voltak a kedvenceim!:-) Lapozgatok porosodó és új élménypillanataink között....Csak úgy, mert lelkes gyűjtőjük vagyok:-) Kérlek, a blogomban található írásaimat és fotóimat ne használd fel az írásos engedélyem nélkül! Köszönöm!

MEGBESZÉLÉSEK

A blogomban található szövegek és képek felhasználása csak az írásos engedélyemmel lehetséges! Kérlek, ne használd a fotóimat a megkérdezésem nélkül! Köszönöm!



éppenmost bekukkantó kedves valaki

Napszámolgató

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Rókázórágcsa

2007.07.13. 12:52 | piroskaesfarkas | 22 komment

A varázsólósfiús (amelyik olyan szemüvegeskoravénes) film legújabb részéhez kapcsolódhat az a kis szösszenet, remekmű, amelyre a minap felkaptuk a fejünket, nagy gülü szemekkel egymásra meredtünk, majd hangosan és egyszerre megismételtük, amit hallottunk: "Rókázórágcsa????!!!".

Na és az mégis mi a csuda lehet?????

Csak nem egy újfajta keksz, vagy szárítottkilapítottkrupli, amitől egy varázsütésre intenzív boákat nyom az a szegény gyerek, és az milyen vicces??? Ugye nem????

De akkor mégis mi?

Remélem, hogy valami jutifalat féleség, amivel kimehetek a mezőre, és segítségével magamhoz édesgethetem a közeli róka kölyköket, akik majd a tenyeremből megeszik a rágcsát (kicsit úgy, mint a horgászbot végén a csali kukac), és én leszek a rókákkal táncoló!!!

Várom a jobb ötleteket! Raaaaajta!

A bejegyzés trackback címe:

https://piroskaesfarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr83117327

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zsuzsó 2007.07.13. 15:39:51

lehet, hogy vadászkutyáknak kifejlesztett kaja, amivel utána jobban megtalálják a rókákat.Akik bármennyire is édesek, de nagyon veszélyesek.Jobb, ha nem akarod magadhoz édesgetni őket, mert sok betegség okozói, és terjesztői.:o) Szerintem ez lehet..Várom a helyes megoldást.:o))

Piroska 2007.07.13. 17:09:09

Még az is lehet...:-)
Én is várom a további, szuperkreatív ötleteket!!!!!

zsuzska 2007.07.14. 04:33:05

Hát nekem simán a Bagoly Bertie féle mindenízű drazsé jutott eszembe. (áááá, most lebuktam, hogy Harry P-t olvasok). Szóval szerintem ez a Weasly ikrek egyik termékének az elnevezése lehet...
Ezeket az édes képeket honnan?

zsuzska 2007.07.14. 04:36:46

természetesen az _is_ szócska a nekem névmás? után elhelyezendő

Piroska 2007.07.14. 09:35:18

Szia Zsuzska! Tényleg az ám! De rádióban, reklámozásféleségként igen furcsa volt hallani.....
Gondoltam, Nektek is beindítja a fantáziátokat, hogy mi lehet még, azon kívül ami:-)))
Anyukám, mint jókislánynak megvette nekem az összes Hp-t, de be kell vallanom, egyiket sem olvastam, de igen szépen mutatnak a polcon.:-)
És a filmből is csak részleteket kaptam el.
A róka szóra ugrott elő a fönti kép:-))

zsuzsó 2007.07.14. 13:01:48

Hp-t én is olvasok, és szeretem is, és mielőtt megnézem ,akkor olvasom.A polcon az első és az eddig utolsó kötet virít.Olvasni jobb, mint nézni, kicsit más.Mint minden.:o))
én a vajsört próbálnám ki, milyen lehet.De talán jobb, ha nem tudom...:o)))

Amby · http://theitalianjob.freeblog.hu 2007.07.14. 13:11:00

Bocs, hogy itt, de ... két Westie??? :-) Vagy három?

zsuzska 2007.07.14. 20:11:17

bocs, nekem már semmi más nem jut eszembe, annyira zseniális a könyvben. Egész egyszerűen (azok kedvéért akiknek csak áll a polcán a sorozat) egy kétkomponensű szerről van szó, a piros fél elrágása után komoly hányásrohamok formájában tudod igazolni tanulási és óránrészvételi képtelenségedet, majd az így elért szabadnapot a másik fél elrágása után már valóban élvezni is tudod. (a szer kipróbálási fázisában az okozott nehézséget, hogy a hányásrohamok olyan erősek voltak, hogy képtelenek voltak lenyelni a másik felet)
bocs, ha olyant mondtam, amit már mindenki tudott:)

Piroska 2007.07.15. 08:24:50

Köszi Zsuzska, én nem tudtam!!!!!:-))))
Inkább gondoltam, hogy egy laposraszárított sóskrumplis cég hozott kia filmre építve valami szörnyű terméket!!:-)))

Piroska 2007.07.15. 08:26:07

Zsuzsó, vajsöööööör??? Brrrr!:-)
Na, ha így ajánljátok, lehet, hogy elkezdem olvasni.
:-)

Piroska 2007.07.15. 08:27:53

Amby!
Két westie (egy fiú és egy kislány-talán jövőre utat engedünk a szerelemnek, és lesznek kicsik is) és egy spániel:-)

Fűszeres Eszter · http://fuszereslelek.blogspot.com 2007.07.15. 09:27:11

Szia! Te lettél a párom a blogtornán, gondoltam köszöntelek, és elmondom, hogy én annyira, de annyira őszinte vagyok. Látom Cserke nevezet, őt különösen kedvelem. (Látod, ez is egy őszinte vallomás)

Piroska 2007.07.15. 12:39:55

Szia Eszter! Őszintén örülök!!:-)))
Kemény ellenfél vagy!!!! Őszintén, Piroska
:-)))

Cserke 2007.07.16. 07:00:09

Piros, én ezt mindig rókarázórágcsának olvasom....
Na, az is egy érdekes lenne, ha lenne.

Piroska 2007.07.16. 08:57:19

Ha kispasidat megkérdeznéd, Ő biztosan tudná ezeket, nem?:-)

cserke · http://http:cseresznyekert.blog.hu 2007.07.16. 09:37:34

Mi is elolvastuk mindent, és nekem is ezek ugrottak be, amit Zsuzska írt, azért nem is zsezsegtem vele.

Jól elhúztál, HAJRÁ!!!!

Piroska 2007.07.16. 09:40:11

Szerencsére jól állsz Cserkókám Te is!!!!
ÁÁÁ, én nem vagyok biztonságban, nagyon erős ez a főzős banda!!:-))))

Cserke 2007.07.16. 09:55:01

Na, Pirosom, mosmán a Csabáson is korteselek neked, meg kell nyerned, nincs mese!!!!

Piroska 2007.07.16. 10:17:26

Cserkókám!
Köszönöm, de nagyon!!!!:-)))
Meg mindenkinek, ki ránk szavazott!!!! Ma éjfél után, holnap regegl nyolcig még nyomhattok egyet:-))))

Amby 2007.07.16. 11:19:47

Piroska, azt hiszem a szavazoize amerikai ido szerint ertelmezi az ejfelt (csak nem tudom melyik idozona), igy 6-9 kozott van valamikor a "napfordulo". Bocs.

Nekunk is ket Westienk van (fiu-lany), minusz egy spaniel es minusz egy kert, jelenleg. :-)

Piroska 2007.07.16. 11:32:29

Amby! Két wetietek van, de jó!!!! Annyira jófejek! Pucckutyáknak hívjuk mind a három szőrösbüdiszájút, de ölebeknek mégsem mondható a westie. Öntudatos, akaratos, határozott egyéniségek, mégis imádnivaló cicák tudnak lenni!:-)))

Jaaaaaa!!! Hogy úgy számolódik! Na mindegy, izgulok ígyis-úgyis!

Piroska 2007.07.16. 12:00:29

Amby! Én válaszoltam, de valamiért nem írta ki a főoldalon mégsem....Hátha ezt!:-)
süti beállítások módosítása