Élménypillanatok lapozgatása

Mindig is szerettem a meséket, kisgyerekként, elalvás előtt félálomban ringatózva, akár hangosan felolvasni egy számomra kedves valakinek, vagy kockás plédbe burkolózva belelapozni varázslatos történetekbe. Most én mondok mesét, és én leszek benne a tündér, mert mindig ők voltak a kedvenceim!:-) Lapozgatok porosodó és új élménypillanataink között....Csak úgy, mert lelkes gyűjtőjük vagyok:-) Kérlek, a blogomban található írásaimat és fotóimat ne használd fel az írásos engedélyem nélkül! Köszönöm!

MEGBESZÉLÉSEK

A blogomban található szövegek és képek felhasználása csak az írásos engedélyemmel lehetséges! Kérlek, ne használd a fotóimat a megkérdezésem nélkül! Köszönöm!



éppenmost bekukkantó kedves valaki

Napszámolgató

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Nekemiskell

2007.07.12. 15:24 | piroskaesfarkas | 2 komment

Egyszerű kis kerámiafigurácskák, de mégis annyira mókásak, megmosolyogtatóak, jókedvcsinálók, olyan nekemiskell típusúak!!! Nehéz lenne választani, így mindet felmarkolnám, ha tudnám, hogy hol lehet lecsapni ilyenekre....Merthogy itthon nem lehet kapni őket, ezt is kiderítettem...

Ezért aztán, azon morfondírozom, hogy meg kéne csinálni kétkezemmelgyúrósan, agyagból, majd befesteni.

Pár évvel ezelőtt sokat kerámiázkodtam, imádtam is csinálni, bár azokat régi leletek alapján gyártottam, és különböző színű agyaggal festettünk rá, szóval a mázolmányozáshoz nem is konyítok.

Mindenesetre beszúrom a képet, emlékeztetőnek, hátha rászánom magam egyszer....

Jajdejópofák! 

free music

· 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://piroskaesfarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr67116576

Trackbackek, pingbackek:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gitta 2007.07.30. 12:43:06

Kedves Piroska!

Hasonló állatkákat Vízmathy Mária készít,igaz,hogy szélcsengőként funkcionálnak,de a kerítés oszlopaira is rá lehet őket tenni. 1100ft/db Pl.a csíkos cica,ugyanilyen.
Ha érdekel az elérhetősége,kérlek küldj egy e-mailt!

Üdv.:Gitta

Piroska 2007.07.30. 13:09:42

Kedves Gitta! Nagyon szépen köszönöm!
Írok Neked!!!
Köszönöm,Piroska
süti beállítások módosítása