Élménypillanatok lapozgatása

Mindig is szerettem a meséket, kisgyerekként, elalvás előtt félálomban ringatózva, akár hangosan felolvasni egy számomra kedves valakinek, vagy kockás plédbe burkolózva belelapozni varázslatos történetekbe. Most én mondok mesét, és én leszek benne a tündér, mert mindig ők voltak a kedvenceim!:-) Lapozgatok porosodó és új élménypillanataink között....Csak úgy, mert lelkes gyűjtőjük vagyok:-) Kérlek, a blogomban található írásaimat és fotóimat ne használd fel az írásos engedélyem nélkül! Köszönöm!

MEGBESZÉLÉSEK

A blogomban található szövegek és képek felhasználása csak az írásos engedélyemmel lehetséges! Kérlek, ne használd a fotóimat a megkérdezésem nélkül! Köszönöm!



éppenmost bekukkantó kedves valaki

Napszámolgató

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Nagyi könyvei

2007.03.29. 12:15 | piroskaesfarkas | Szólj hozzá!

Veszélyes dolog ez az online könyvesbolt, elkapja az embert a lelkesedés, kedvére válogathat a gép előtt az új és használt könyvek között, és a fizetés sem olyan nyomasztó, mivel csak pár nap múlva lesz esedékes, mikor kiszállítják a kultúr zsákmányt!!!!

Igaz, én jobban szeretnék eljutni egy nagy könyvesházba, kényelmesen belelapozgatni a kiadványokba, megszaglászni őket, megtapogatni a borítókat, de régóta nem jutok el, ha meg igen, akkor csak annyi időm van, hogy végig rohanjak a sorok között, egyenesen a mesekönyvek felé (általában valami szépséges mesekönyvet viszünk ajándékba, ha kisgyerekes barátokat látogatunk meg, szerintem nagyon szép ajándék), amelyekből a gagyik mellett sok csodás kiadvány is kikerült a polcokra.

Még jó, hogy csináltak "polcra teszem" opciót is, így ha tetszik egy könyv, de már nem fér bele a keretbe, akkor félreteszem a kedvencek közé, vagy ha nincs meg amit kerestem, előjegyeztetem, és szólnak, ha megérkezett. 

Tegnap rendeltem nyolc kötetett és félretettem vagy huszonnyolcat, és alig várom, hogy holnap megérkezzenek!! Addig is belekezdtem az Aranyecset c. könyvbe, amit kölcsön kaptam, ezzel vetve véget a tűrhetetlen állapotnak, mivel elfogyott az olvasnivalóm otthon.

A könyvrendelésről megint eszembejutott, hogy nagyon kéne nekünk az az olvasósarok hatalmas könyvespolccal, amit csináltatni szeretnénk, így gyorsan fel is hívtam Vájtjozefet, az egyik asztalos-ács mesterünket, aki a tetőszerkezetünket is készítette, hogy jó lenne, ha hazajönne már, mert sok dolga van még nálunk, többek között az áhított polcom!!!! Első rajzolásra egy gigantikus, faragott, régi típusú szerkezetett terveztem, de az első árajánlatbekérések legörbítették a számat, így most egyszerűbb változaton dolgozom, alul komódos, ami egyrészt elnyeli a sok lakberendezési újságomat, másrészt meg a tetejére pakolászhatok,  felül sokpolcos, legalább 3-3,5 m magas, létrás változaton, amit majd mi lepácolunk, és később csináltatunk az ajtókra vasveretet a kováccsal.

Este lementem megnézni a pincébe a dobozokat, hogy leltárba vegyem, vajon hány könyvet kell elhelyeznünk a még csak papiron létező polcokon, mert ott vannak még azok az öreg könyvek is becsomagolva, amelyeket pár éve örököltem. Szeretném, ha méltó helyre kerülnének végre, mert bizony sokat jelentenek nekem.

A Nagyi könyvei.

A bejegyzés trackback címe:

https://piroskaesfarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr8952251

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása