Élménypillanatok lapozgatása

Mindig is szerettem a meséket, kisgyerekként, elalvás előtt félálomban ringatózva, akár hangosan felolvasni egy számomra kedves valakinek, vagy kockás plédbe burkolózva belelapozni varázslatos történetekbe. Most én mondok mesét, és én leszek benne a tündér, mert mindig ők voltak a kedvenceim!:-) Lapozgatok porosodó és új élménypillanataink között....Csak úgy, mert lelkes gyűjtőjük vagyok:-) Kérlek, a blogomban található írásaimat és fotóimat ne használd fel az írásos engedélyem nélkül! Köszönöm!

MEGBESZÉLÉSEK

A blogomban található szövegek és képek felhasználása csak az írásos engedélyemmel lehetséges! Kérlek, ne használd a fotóimat a megkérdezésem nélkül! Köszönöm!



éppenmost bekukkantó kedves valaki

Napszámolgató

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Fagalacsin

2007.02.06. 10:09 | piroskaesfarkas | 10 komment

Kezdem megismerni ezt a blog dolgot, mármint a saját oldalamat (jó, túúúúdom, mehetne gyorsabban is, hol tartana a világ, ha Kolombusz is ilyen tempóban haladt volna a felfedezésekkel, vagy Dr Szentgyörgyi Albert hosszabban gondolkodik a C vitaminon, mielőtt felfedezi:-), úgyhogy megnéztem azt az menüt, ami megmutatja nekem, milyen keresőkifejezéssel kerültek ide a látogatók (mer' ugye van aki direkt jön, és van, aki véletlenül sodródik). A sodródok úgy bodorodnak erre, hogy valamilyen szóra, kifejezésre kíváncsiak, és a keresőprogram kidobja az oldalamat. Na, például (csak a legjobbakat kiragadva) a következő kifejezéseket találtam, legnagyobb meglepetésemre:

kamasz pelenka

vetkőztetés (haha, erre többen is rákerestek, biztos valami pikáns dolgot vártak, erre csak a karácsonyfánk leszedéséről olavshattak, szerintem elmenekültek gyorsan:-)

repülős balesetek

fagalacsin

Ilyenekről írtam volna????? Kamasz pelenka????????? És mi az a fagalacsin???? Nyomozásba kezdtem, és rájöttem, hogy valóban írtam egy galacsinról, amit a karácsonyfa alatt szoktunk dobálni, de akkor is izgalmas dolog lehet, hogy vajon miért keresi valaki ezt a kifejezést:-)) Csakis valami tudományos oka lehet...

Örülök, hogy sokan jöttök és meglátogattok (most nem a véletlen sodródós halmazról beszélek, hanem a tudatos élménypillanat keresőkről:-))), ha van kedvetek, dobjatok egy titkos üzenetet, vagy egy "szia"-t valamelyik hozzászólás után, hogy tudjam, erre jártatok:-))))

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://piroskaesfarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr7533980

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zsuzsó 2007.02.06. 16:52:18

szia.
Én úgy jöttem, hogy sosem olvastam még blogot, aztán valahogy ráleltem erre az oldalra.És véletlenek nincsenek ugyebár, hát nagyon örültem ,hogy alelkivilágomhoz illő oldalt találtam.Naponta feljövök és elolvasom, miket írtál.És persze olvasás közben nekem is jönnek elő a saját emlékeim, amiket elfeledettnek hihettem volna, most mégis egyik követi a másikat.Persze nem mindig jó emlékek jönnek elő, de mutasson nekem valaki olyat, akinek csak szép emlékei vannak.:o) Szóval csak azt szeretném tudatni, hogy számít,vagy sem, én rendszeres olvasó vagyok.Köszönöm Neked!Így ismeretlenül.

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2007.02.06. 18:18:15

Zsuzsó, de helyes vagy!!! Nagy SZIA!!! Köszönöm szépen a kedves szavakat, és persze a beköszönést!!
Régi barátnőm, Jobbik, akiről írtam, hogy a napokban megtalált, mesélte, hogy már egyáltalán nem kedveli a régi barátnőjét, aki sokáig külföldön élt, aztán hazajött, mert nála mindig minden tökéletes, szuper, minden rózsaszín, vele csak jó dolgok történnek, az ő férje a pasik "netovábbja", stb. és már el sem meri mondani neki, ha vele meg nincs minden rendben.....
Köszönöm!

dada 2007.02.21. 12:03:31

Én tényleg a fagalacsint keresem mint tűzelőanyagot vagy fabrikett amugy később visszanézek

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2007.02.21. 19:12:26

Kedves Dada!
Örülök, hogy bekukkantottál, bár fagalacsinnal nem tudok szolgálni! (van ilyen, hogy fagalacsin???):-))))Mi anno kaptunk valami bio fabrikettet a Bécsi út végén, Piliscsaba felé, egy kis kertészeti cuccokat forgalmazó boltban.
Azért szívesen látlak máskor is!:-)

Gina 2007.08.30. 12:03:50

Nagy élvezettel olvasom élménypillanataid, én Cserke Cseresznyekertjéből sétáltam ide. Sokszor vihogok magamban a vicces történeteken (ami, mivel egyedül ülök az irodában eléggé fura lehet, mikor belép valaki), vagy éppen törölgetem könnyeim a meghatódottságtól. Nagyon hasonlóan gondolkodunk a családról, a gyerek-kérdésről, a nőgyógyászokról (brrr), a levenduláról, a kóbor kutyusokról, és még sok minden másról. Legszívesebben, mint egy csuda szórakoztató könyvet, folyamatosan olvasnám, csak sajnos otthon még nincs netünk, így marad a munkahely, el-elcsípett pár percek, rövid túlórák – mondván; „óóó, kicsit tovább maradok, van pár dolog, amit gyorsan meg akarok még ma csinálni” :o)))
Nagyon szeretem olvasni a történeteid, szórakoztató, természetes, eredeti, lelkileg feltölt, sokoldalú (és még sorolhatnám), mindemellett ami megragadott, az az őszinteséged. Köszönöm Neked, elteszem az én élménypillanataim közé :o)

Piroska 2007.08.30. 15:58:44

Gina Kedves! Te, hogy mennyire nagyon de nagyonjólesős ezt olvasnom!!!! Igazán megtisztelő és megható a véleményed, köszönöm szépen!!!!!
Köszönöm a beköszönést, nem volt hiábavaló a palackpostám!:-))))))

Ui: tegnap este is összeszedtünk egy kóbor ebet...

jou 2007.11.28. 15:26:02

Hát akkor SZIA!
Tegnap tévedtem ide Ingridtől, és olyan jókat nevetgéltem, mint már egy ideje nem. Itt is ragadtam rögtön, de azonnal, és este meséltem is a hazajövő párocskámnak, milyen jó kis blogot találtam! Úgyhogy ma reggel, mikor nem tudtam felkelni az ágyból, beizzítottam a routert (tudod...), és az első beírásoktól kezdődően olvasgatva \"vészeltem\" át azt az órácskát, míg újra lábra állhattam. Mostantól, ha nem bánod hozzád járok az élménypillanatokért, de ezentúl szigorúan tudatosan! Nem akarom szaporítani a szót, rólam egyenlőre annyit tudni, hogy az utolsó 3 hetemet taposom babavárásügyileg, és borzasztóan jól esik MÁS-ról olvasni...:)

Piroska 2007.11.28. 17:26:09

Sziaaaa Jou!!!! Először is nagyon szépen köszönöm az integetést!!:-))))
Utolsó három hét a csodáig!!! Jaj de izgalmas lehet!!! Túúúdod, az egyik felem már irigykedik ám! Az, amelyik már megérett......:-)
Melengeti a lelkemet a beírásod, az meg pláne, ha megkacagtattalak!!:-) Főleg, hogy ketten vagy:)
Dehogy bánom, nagyon is örülök, főleg, ha még időnként látlak is a füzetembe, és beintegetsz!
Kétujjösszekereszteződés értetek!!!
:-)
Mégegyszer köszönöm a kedves szavakat,
Piros

Meske 2007.11.29. 14:16:20

Én is idekotnyeleskedem közétek! :) Jou te az ikerbabás Kriszta párja vagy, aki az Ingrid barátnője és aki rendszerileg építgeti a csajok blogjait? :))
süti beállítások módosítása