Élménypillanatok lapozgatása

Mindig is szerettem a meséket, kisgyerekként, elalvás előtt félálomban ringatózva, akár hangosan felolvasni egy számomra kedves valakinek, vagy kockás plédbe burkolózva belelapozni varázslatos történetekbe. Most én mondok mesét, és én leszek benne a tündér, mert mindig ők voltak a kedvenceim!:-) Lapozgatok porosodó és új élménypillanataink között....Csak úgy, mert lelkes gyűjtőjük vagyok:-) Kérlek, a blogomban található írásaimat és fotóimat ne használd fel az írásos engedélyem nélkül! Köszönöm!

MEGBESZÉLÉSEK

A blogomban található szövegek és képek felhasználása csak az írásos engedélyemmel lehetséges! Kérlek, ne használd a fotóimat a megkérdezésem nélkül! Köszönöm!



éppenmost bekukkantó kedves valaki

Napszámolgató

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Vetkőztetés

2007.01.13. 18:03 | piroskaesfarkas | 12 komment

Még nem hullott le egy tűlevele sem, de az ágai élettelenül, szárazan lógtak a föld felé, lejárt az ideje, a tündöklése karácsonyfaként, így ma délelőtt levetkőztettük, és ismét "csak" fenyőfa lett belőle.

Amikor cserepes fenyőt vettünk (tavaly rögtön kettőt is, mert mindkettőnknek egy másik fa tetszett, és a pasim szerint, ha egy növényt már kihúzunk a helyéről, akkor nem szabad visszatenni, és mivel a kertészet két különböző pontjáról kezdtünk el a bejárathoz ráncigálni egy-egy fát, így ott szembesültünk azzal, hogy kettőt választottunk.

Egyszer a drágakertészetbe megtalált egy kis cserepes kaktuszt eldobva a földön, nem is volt szép, de persze betettük a kosarunkba. Mivel mindig kidőlt, javasoltam, hogy rakjuk le egy polcra, úgysem kell senkinek, törött a cserepe is, és visszafelé elhozzuk. Természetesen egy fél óra múlva nem volt ott, ezért a kedvesem átfésülte az egész terepet, az össze eladó ezt kereste, és biztosították, hogy senki nem látta és nem vette meg, vagyis valószínűleg kidobták. Míg Ő a kocsiba pakolászta a növényeket, én visszaszaladtam, és vettem neki egy hasonlót, de hiába, az nem volt az igazi...-és még én vagyok a növény őrült, ő cikiz engem...), akkor hamarabb leszedtük a díszeket, és hidegebb helyre vittük a fát, és nem volt olyan szomorú megválni tőle, mivel még reménykedtünk, hogy tavasszal elültethetjük, és örökre a kertünkben marad (csak az első közös fánk maradt meg kiültetés után, az is a mamámék telkén, és miután most felépült a házuk, átültették, és sajnos az is kidöglött -ezért idén már nem is akartunk cserepes fát). Olyan szárazak voltak már az ágai, hogy ha hozzáértünk megtörtek, így óvatosan kicibáltuk a kuklatároló mellé, vagyis az utcán végezte szegény.......
Önzőség, hogy kivágott fát állítunk, túúúúdom. Mert másik oldalon meg mennyire szeretek fát ültetni, és karácsonkor meg örülök egy kivágott fenyőnek, hagyomány ide, vagy oda.

Amikor kb. 4 éve megvettük a telket, az építkezés miatt ki kellett vágnunk egy nagy diófát, egy csoda finom cseresznyéket érlelő fát, és pár öreg gyümölcsfát is, pedig előbbi kettő megmentésére mindent kitaláltam, de mivel elég kicsi a telek, nem volt mit tenni.
Viszont Titusz, az óriási fenyőnk a ház előtt, ami kb. 12m, vagy több is-nem tudom jól megbecsülni, de jóval magasabb, mint a házunk, és már nagyon messziről is látszik a teteje a dombtetőn, ha az autópályán jövünk hazafelé-, szóval őt megmentettük. Az építész eredetileg kétállásos garázst tervezett, ahogy kértük, de akkor ki kellett volna vágni, így maradtunk egy szűkösebb, éppen csak beférős egyállásosnál-így inkább ázik az én kis kocsim, de a fa legalább virul!!!


A dombtetőről jut eszembe, hogy ha ilyen erős szélfúvások vannak, amilyenek a napokban, nem alszom nyugodtan, mert itt fent, a domb púpján olyan érzésem van, hogy egyszercsak arra eszmélünk, hogy a megvadult szél feltépi az erkélyajtókat, leszakítja a tetőt, elviszi a fenti emeletet (a hálószobánk mindkét oldalán van egy kétszárnyas erkélyajtó, és a harmadik olalán meg egy ablak, plusz még egy tetőablak is, ami szuper, és azért terveztük így, hogy beáradjon a fény, az ágyból lehet bámulni az eget oldalt és a fejünk felett is, és nézni a csillagokat, és a viharoktól eltekintve csodás is, de amikor erős széllökések vannak, rémisztő!!):-))).  Hangos, haragos, és gonosz szelek fújnak, mintha a természet figyelmeztetne bennünket valamire, ami nem tetszik neki...............

· 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://piroskaesfarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr7928231

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Download site 2019.04.27. 03:32:35

Társkereső - Hogyan kérd el a nők számát? - A társkereső titkai

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

edina · http://edinalorincz.com/photoblog 2007.01.15. 13:27:22

Jövőre díszítsétek fel Tituszt vagy egy kis részét (biztos ő is örülne neki!). Tudom, az illat a szobából... talán illóolajjal megoldható.

edina · http://edinalorincz.com/photoblog 2007.01.15. 13:30:35

off: a kommentelő adatai kicsit lecsúsznak mindenféle browserben, talán meg kéne piszkálni a CSS-t...

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2007.01.15. 16:27:51

Köszi Edina!
Látom, hogy valami nem igazán úgy van elrendezve, ahogy kéne, de megnéztem, és egyelőre telefonos segítséget kérek, mert nem jutottam előrébb:-))) Talán estére kijavítom! Köszönöm!!!!

Ti sem vesztek élő fenyőt, vagy hogyan oldjátok meg? Titusz akkora, hogy képtelenség feldíszíteni:-)

Nagyon szépek a fotóid!!!!! Megnéztem az oldaladat, és irigykedem, hogy milyen szép képeket csinálsz!

edina · http://edinalorincz.com/photoblog 2007.01.15. 19:29:12

Először idén karácsonyoztam a kedvesemmel kettesben, szülők nélkül, ráadásul egy negyedik városban, ahova fát sem vihettünk/vehettünk. A fenyőillat hiányzott csak, de mivel mindkettőnknek összeszorul a gyomra, ha meglátjuk a járda mellé ledobott fákat, jövőre sem lesz (és ezt valószínűleg minden évben eljátszuk), viszont időben beszerzünk illatos gyertyákat és társait.
Hangulatfokozónak pedig ott a vajas-pirítós mandarinnal. :)

A CSS-t vagy stylesheetet kéne megnézni, az felel az oldal minden apró elemének a kinézetéért.

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2007.01.16. 16:55:30

Edina!
Kértem segítséget, hogy megfésüljék nekem a hozzászólásokat, de még nem sikerült....

Az első karácsony!!!! Nagyon szép lehetett! A vajas pirítós+mandarin mellett meg kell emlékeznünk a házi lekvárról, és a magunk által szárított narancs- és almakarikákról, és ha még nem tettétek, akkor jövő karácsonyra mindenképpen kell egy kis kerámia almasütő, isteni!!!
De azt nem ígérem, hogy lemondok a karácsonyfáról, bár nagyin sajnálom én is, és győzködöm magamat......És tudom, hogy nem úgy kell hozzáfogni, hogy egy fecske nem csinál nyarat......

edina · http://edinalorincz.com/photoblog 2007.01.17. 01:32:08

házilekvár kizárva, az egyetemi évek alatt eléggé meguntam (utáltam), furcsa mód... a többit majd kipróbáljuk.

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2007.01.23. 15:21:53

Majd ha egyszer Te rakod el!!!:-)) Én is tervezem, hogy egyszer csak megjön a kedvem egy kis háziasszonykodásra:-) Annyi füge érik be a kertünkbe, hogy szívesen eltenném lekvárnak (ezen a párom tuti a hasát fogná a röhögéstől, és el sem tudná képzelni-egyelőre én sem)

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2007.01.25. 14:02:32

Edina! Te ettél már grillezett fügét????? Én még nem próbáltam.

edina · http://edinalorincz.com/photoblog 2007.01.25. 16:09:48

nem, de csak finom lehet! (határidőnapló elővesz, augusztusnál felcsap, egy vasárnapra beír: fügegrillezés. :) )
süti beállítások módosítása