Élménypillanatok lapozgatása

Mindig is szerettem a meséket, kisgyerekként, elalvás előtt félálomban ringatózva, akár hangosan felolvasni egy számomra kedves valakinek, vagy kockás plédbe burkolózva belelapozni varázslatos történetekbe. Most én mondok mesét, és én leszek benne a tündér, mert mindig ők voltak a kedvenceim!:-) Lapozgatok porosodó és új élménypillanataink között....Csak úgy, mert lelkes gyűjtőjük vagyok:-) Kérlek, a blogomban található írásaimat és fotóimat ne használd fel az írásos engedélyem nélkül! Köszönöm!

MEGBESZÉLÉSEK

A blogomban található szövegek és képek felhasználása csak az írásos engedélyemmel lehetséges! Kérlek, ne használd a fotóimat a megkérdezésem nélkül! Köszönöm!



éppenmost bekukkantó kedves valaki

Napszámolgató

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Mértékegység

2009.05.07. 11:41 | piroskaesfarkas | 10 komment

Medvében fogjuk mérni a gyerek növekedését, vagyis a száraz centi meg gramm adatok mellett havi rendszerességgel készítünk róla képet a mackó társaságában. 

Ez egyelőre csak nekünk okoz örömet, Ő még nem élvezi annyira, mint ahogy azt sem, ha két tejcsatlakozás között a mérlegre tesszük, és megmérjük a fogyasztását. Mert még éhes, és türelmetlen. Egy igazi harcos, ha tejről van szó.

Ami nem semmi, tekintve, hogy ma pl. tíz perc alatt söpört be reggelire 170 grammot, hajnalban pedig 190-et. Azt olvastam, hogy a gyerek tudja, hogy mennyit kell ennie, és magától kiköpi a csatlakozást, amennyiben elegendő táplálékhoz jutott. Nos, nekem úgy kell kirángatnom a szájából ama bizonyos részemet, ami ha így halad, körbetekerhető lesz a nyakam körül, úgy megnyúlik. Mert a mi piranjánk csak habzsol és habzsol, és olyan satuba fog, mintha még csak az első kortyoknál járna, közben meg kiderül, hogy közel két decilitert szippantott ki belőlem. Aztán a hátunkon lógva szépen eresztgeti kifelé egy részét, ami már nem fér el ott lent.

Nem szeretném, ha túl dundi lenne, így most ezt is felszúrtam a képzeletbeli aggódostáblámra, hogy túlsokateszikezagyerek. Van úgy, hogy egy nap 900 grammal zárom az angyalkás naplómban az aznapi összesítést. Holnap lesz nyolc hetes, és tegnap este 4,48 kg volt. Még szerencse, hogy jó nagy medvét vettünk.

A bejegyzés trackback címe:

https://piroskaesfarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr31107801

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hencsi+Zita · http://kicsizita.freeblog.hu/ 2009.05.07. 13:30:42

Szeretnék kilépni a zugolvasók köréből,és gratulálni ehhez a szépséges lánykához.Sok boldogságot kívánok hozzá neked és szép családodnak.Amit hozzászólnék:az én kislányom ugyanígy volt,állandóan csak evett volna.Mivel rajtam van felesleg,féltem,hogy lánykámon is lesz.De az anyatejtől nem lehet elhízni,hála istennek!Most voltam vele dokinál,és hízatni akarja lánykámat:)
Sok sikert neked is az etetésekhez,hogy még jó sokáig te legyél neki a főfőkajaellátó!És bocsi,hogy hosszú lettem:)

edinalorincz · http://edinalorincz.com/photoblog 2009.05.07. 14:14:22

meg az apja is magas, és mivel kicsinek született, már most elkezdi a hajrát! :)

edi-berny 2009.05.07. 17:46:05

Hat szep, eros, egeszseges a kis csoppseg!!! Meg mindig csak gratulalni tudok hozza, mert sajna en nem tudok hozzaszolni az "anyai"teendokhoz, es h mit is kell ilyenkor csinalni!!! :S De azert erdekeltek nagyon Engemet! :) pusza Majd ha raersz gyere hozzam :) Puszikaaaaa Sikerul, ill. van idod h olvass??? Puszii

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2009.05.07. 19:36:39

Hencsiék! Nagyon örülök Nektek, köszönöm a bejelentkezést!!!! Nagyon szépen köszönjük a kedves szavakat és a bíztatást!!!:-)

Edinaaaaaaaa! Na igen, jobban örülnék neki, ha az apja nyúlánkságát örökölte volna:-)

edi-berny! Köszönjük a dícséretet, és a meghívást is Hozzád!:-)

Pankababa 2009.05.07. 22:04:16

Ne aggódj, ha duci is lenne csecsemőként, akkor is le fogja dobni ha majd megtanul járni. Én is aggódtam, főleg, hogy Panka 3 hónaposan 7,3 kiló volt, 6 hósan meg 10....de most meg több, mint másfél évesen még nincs 13, és már egyszer láttam az egyik bordáját is:-)) Szóval tényleg ne aggódj, nem lesz kövér a Lulu:-)))

bolyti 2009.05.08. 14:58:17

900 gr?:) nem semmi mennyiség:DDDD

Bogaram 2009.05.08. 22:24:05

Ez a macis mértékegység jó! Kiskoromban én is kaptam egy nagy medvét ( most a Luca nyúzza ). Karácsonyra érkezett hozzám és féltem tőle, mert nagyobb volt, mint én. Persze azért hamar megbarátkoztunk.
Szerintem ne aggódj Lulu tejfogyasztásán, tényleg szuperek a gyerekek és nem lesz gond. A ciciforma viszont tényleg megsínyli kissé a húzás-nyúzást. De megéri!!

seresv · http://gyerekkonyvkritika.blogspot.com 2009.05.09. 15:31:03

A lánykátok jól megértené magát a fiammal. :))A jóég tudja mikor ettünk 900 alatt és a mai reggelije 210, azaz kétszáztíz (!!!) gramm volt....
Utána persze kergetjük a felmosófával a kis tócsákat a parkettán...és nem győzőm veregetni a kis hátát...

bogi_es_kira · http://www.piciangyalkam.blogspot.com 2009.05.09. 21:01:03

Ne aggódj, Kira is rengeteget evett, rengeteget hízott, édes kis dundi hurkás volt, és ahogy elkezdett szaladni, azonnal lementek a fölös hurkák! :)
A lényeg, hogy jól eszik, ez a legfontosabb, hatalmas könnyebbség! :)

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2009.05.11. 19:01:08

Na jó, de amíg nem szalad, olyan lesz mint egy kismalacka????? Nagyon tud harcolni a kajáért.....
süti beállítások módosítása