Élménypillanatok lapozgatása

Mindig is szerettem a meséket, kisgyerekként, elalvás előtt félálomban ringatózva, akár hangosan felolvasni egy számomra kedves valakinek, vagy kockás plédbe burkolózva belelapozni varázslatos történetekbe. Most én mondok mesét, és én leszek benne a tündér, mert mindig ők voltak a kedvenceim!:-) Lapozgatok porosodó és új élménypillanataink között....Csak úgy, mert lelkes gyűjtőjük vagyok:-) Kérlek, a blogomban található írásaimat és fotóimat ne használd fel az írásos engedélyem nélkül! Köszönöm!

MEGBESZÉLÉSEK

A blogomban található szövegek és képek felhasználása csak az írásos engedélyemmel lehetséges! Kérlek, ne használd a fotóimat a megkérdezésem nélkül! Köszönöm!



éppenmost bekukkantó kedves valaki

Napszámolgató

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Békaköltöztetés

2009.04.16. 08:00 | piroskaesfarkas | 8 komment

Nem a combjaik miatt halásztuk le őket, hogy megváltozott anyagi helyzetünkre tekintettel a természet adta lehetőségeket kihasználjuk. Csupán szűkös lett a férőhely, költözniük kellett. Ahogy megérkezett az első igazán melengető napsütés, hirtelen elözönlötték a tavat. Biztosan mindenki hozta a rokonait, szólt a haverjainak, mert annyian nyüzsögtek a vízben és a parton, hogy ha sétáltunk a kertben, a léptek neszétől megriadva sorra csobbantak be a tóba, s érdekes kuruttyolást hallattak, ami nekem kifejezetten tetszik.

Farkas lehalászta őket, csak néhányat hagyott itt nyaralni, a többit pedig Anyikával áttelepítették egy közeli kis patakba, ahol sok más béka is lakik már. Persze ők is mind hátrahagyták szerelmük gyümölcseit, így a tavunkban hemzsegnek a fekete békakezdemények, s várhatjuk a minibékák támadását, ahogy tavaly is....

 

A bejegyzés trackback címe:

https://piroskaesfarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr781061153

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

minyike · http://enkisfalum.blog.hu/ 2009.04.16. 13:04:54

Kisfalunkban is mindig nagyon sok a béka a patakban, nyári estéken úgy kell figyelni, hogy ne lépjünk rájuk. Amikor a gyerekeim még kicsik voltak és hajlamosak a békapeték szétzilálására, mindig figyelmeztettem őket, hogy ne tegyék, mert kellenek a békák a szúnyogok elleni küzdelemhez.

minyike · http://enkisfalum.blog.hu/ 2009.04.16. 13:05:51

Na és már idén is megkezdődtek a levelibéka-koncertek.

Katónéni 2009.04.16. 18:33:26

Tudom, hogy hasznos állat,
és védett is a béka.
De nálam,
hátamon szőrt állít
minden ivadéka.
Bár rendes Ő,
hisz szúnyogokra vadászik...
Sikkantok én,
ha görgő rögként,
a kertből előmászik.
(by Kató)

Sweethome · http://colors.blog.hu 2009.04.16. 19:06:36

Vaóóó, Katónéni! Ez remek vers, én is pont így vagyok ezzel!
Piroska! Látom Ti sem unatkoztok, a tavaszi békaterelgetés nálatok is elfoglaltság, mi is túl vagyunk már rajta, vasárnap tótisztításnál fogdostuk őket össze. Ja, és üdvözöllek az oldalamon, úúúgy deúúúgy örültem neked!!! Mütyürke-kép hiányzott!!!

tsetten 2009.04.17. 06:54:57

(én személy szerint jobb szeretném Kató néni összest egy önálló blogban olvasni)
Gólya betelepítésen nem gondolkodtatok?:)

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2009.04.17. 11:27:50

Katóka!!!!!!!!!! Istennő vagy!:-)

Tsettenkém! Van katókafüzet, itt oldalt megtalálod az elérhetőségét a blogcimboráim között!

Minyike! Igaz, igaz. Én szeretem őket egyébként, és ezért is gond, hogy ennyien lesznek, mert pl. a fűnyírás lehetetlenség, mikor elkezdenek kipattogni a tóból, hogy útnak eredjenek....
És a koncertjüket is imádom:-))

Sweethome · http://colors.blog.hu 2009.04.17. 15:03:35

Piroska! Mi békáink, nem ki, hanem nagy csobbanással bepattognak a tóba, de úgy, hogy közben a frászt hozzák rám, de én annyira nem komálom ám őket, mint te, csak jó messziről, lehetőleg olyan messziről ahonnan már nem is látszanak.:-)...És Mütyürke kép még mindig hiányzik ám!!!
süti beállítások módosítása