Élménypillanatok lapozgatása

Mindig is szerettem a meséket, kisgyerekként, elalvás előtt félálomban ringatózva, akár hangosan felolvasni egy számomra kedves valakinek, vagy kockás plédbe burkolózva belelapozni varázslatos történetekbe. Most én mondok mesét, és én leszek benne a tündér, mert mindig ők voltak a kedvenceim!:-) Lapozgatok porosodó és új élménypillanataink között....Csak úgy, mert lelkes gyűjtőjük vagyok:-) Kérlek, a blogomban található írásaimat és fotóimat ne használd fel az írásos engedélyem nélkül! Köszönöm!

MEGBESZÉLÉSEK

A blogomban található szövegek és képek felhasználása csak az írásos engedélyemmel lehetséges! Kérlek, ne használd a fotóimat a megkérdezésem nélkül! Köszönöm!



éppenmost bekukkantó kedves valaki

Napszámolgató

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Piroskanya dolgozik

2009.04.15. 15:36 | piroskaesfarkas | 15 komment

Húzom az igát. Tolom a szekeret. Dolgozom. Mikor már azt hittem, hogy megúszom, és nemtudomhányadik kört futották, hogy lealkudják a pénzt, én meg feladtam, lemondtam és megnyugodtam, hogy nem kell elvállalnom, persze elfogadták az ajánlatomat.

Két hét kemény menet. Anyika továbbra is itt van, éppen csak a szoptatást nem tudja megcsinálni helyettem. Olyankor kikapcsolom a telefont, felvonulunk a babaszobába, és egy órára csak Mütyürkére figyelek.

Lehet ezért rámvetni mindenféle köveket, de azért megjegyzem, nem guccsira meg sánelre fogom költeni a pénzt. Ha tehetjük, és nem kell a mindennapi megélhetéshez, foltozás gyanánt, akkor elrakjuk tartalékba, neadjisten vészesetre, vagy a következő babaidőszakra.

A bejegyzés trackback címe:

https://piroskaesfarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr771066715

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csillagbaba1 2009.04.15. 16:10:26

Piroskám! Senkinek nincs joga köveket szórni! :-) Nyugalom! Mindent belátásod szerint! Ölellek!

mimke · http://mimozanevel.wordpress.com 2009.04.15. 16:19:09

Szerintem ne aggódj, legalább nem csak a babával kell foglalkoznod..Körülöttem sok kismamát kikészített, hogy ki sem tudta dugni az orrát a babaszobából :) És ahogy elnézem, biztosan nem marad a gyerek ölelgetés és puszilgatás nélkül ;)

Katónéni 2009.04.15. 17:19:53

Buli volt éjszaka, hogy a Hölgy ilyen álmos???
A nadrágjától is elolvadok!
Mütyürkétől meg már rég.......! Szééééépséges!
Csak sejtéseim vannak a munkádat illetően....
Az agytekervények frissen tartása még senkinek sem ártott meg! Sőt!
Ölellek:Kató
Hétfőn a közösvárosunkban minden útszakaszon a fenyőfákat figyeltem! :)

minyike · http://enkisfalum.blog.hu/ 2009.04.15. 18:25:34

Senkinek sincs joga követ vetni Rád! Úgy oldod meg ezt a helyzetet, hogy Mütyürke biztos, hogy nem szenved hiányt semmiben. És áldd a jó sorsot, hogy ilyen nagymamája van, aki nélkül ezt nem tudnád megcsinálni.
Csak én úgy értettem, hogy végül is kirúgtak a múltkor a munkahelyedről. Nem így volt?

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2009.04.15. 19:19:42

Csillagbaba! Köszönöm!!!:-) Én is ölellek Téged!

Mimke! Az tuti, hogy nem szenved hiányt puszikban meg ölelgetésben! Ma egész nap Anyika karjában lengedezett...

Katóka! Tituszt kersted:-)?

Minyike! Anyika nélkül semmi sem lenne az igazi! Ő egy tünemény, a legjobb anyuka, akit csak képzelni lehet, és bármennyire is nyálas, így van!
Hát, bonyolult ez a dolog, mert ugye van fizetésem, és randa szóval mondjuk úgy, projektalapon is dolgoztam. Na azt a szerződést mondták fel, gondolván, hogy úgysem kellek így babával, keresnek mást helyettem. Nem találtak......
Valahogy így, a részleteket nem akarom ide leírni, pedig izgi:-)

Saille · http://ficsergo.blogspot.com/ 2009.04.15. 19:48:30

Kötve hinném hogy bárki követ vethetne rád ezért... Csodállak hogy 1 hónapos baba mellett tudsz, mersz (értsd felvállalod a fókuszált szellemi munkát - amit feltételezem csinálsz) dolgozni. Jó, hogy ilyen segítséged van. :) És nanáhogy lesz annak a pénznek bőven helye.

Sziltó 2009.04.15. 20:54:07

Én nagyon becsüllek azért, amit teszel és felnézek Rád!
És egyébként senkinek semmi köze hozzá, hogy mit és hogyan teszel, nem? ;)

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2009.04.16. 11:08:40

Igazán nagyon kedves Tőletek ez a bíztatás, köszönöm!!!!:-)
(ó, vannak ám kődobálósok, de hát ez természetes, ha nyitva van a füzetem....és nem is baj, ha más véleményeket kapok, vagy nemtetszésnyilvánítást, sőt, örülök minden véleménynek, még az is lehet, hogy építőleg hat rám a kritika:-), csak a hogyanra, ezek csomagolására vagyok kicsit érzékenyebb:-)

Mirwen · http://newrim..freeblog.hu 2009.04.16. 12:16:29

igazából én 1: irigy vagyok hogy van neked egy ilyen Anyikád (én itt egyedül), meg 2: csodállak hogy van a melóra is energiád.
kicsit talán jobb is lehet hogy nem egésznap vagy a gyerekkel, így még jobban tudsz neki örülni ha veled van.
Az lenne az elítélendő ha bölcsibe dugtad volna, és egész nap messze tőle lennél dolgozni, de így... így szuper!

Pocakos Macska 2009.04.16. 14:28:56

:) Nos én biztos nem dobálok Rád követ, mert én csak azt a 10 napot hagytam ki a melóból amíg elugrottam szülni. Politizálni nem akarok, de ha majd valaki még mer szülni akkor sajnos általános lesz, hogy dolgozunk a kicsi mellett :(

Pankababa 2009.04.16. 20:08:30

Kérlek nyudtass meg, hogy nem én voltam a kődobálós a múltkor, mert most visszaolvastam és félek, hogy nem-e félreértettél. Semmiképp sem akartam kővet, sőt, még icipici kavicsot sem dobni:-))
Tök jó, hogy máris megfordul a fejedben a kistestvér:-) És mit nem adnék én egy ilyen drága Anyikáért:-)))
Puszi ennek a gyönyörűséges kisbabának:-)

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2009.04.16. 20:58:49

Pankáék! Dehogy Ti vagytok, maradj máááááááááááár!!!!:-))) Csak úgy általánosságban mondtam!
Persze, ahogy megszületett Müty, máris azt mondtuk, hogy kell még egy ilyen:-)
Anyika, hhhhhhhhhhh....imádnivaló....
Puszi Nektek is Drága!

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2009.04.16. 20:59:25

Pocakosmacsek!Nem vagy semmi, 10 nap után??????????? Ez igen!

bcyke blogberlo, aki ott sem volt · http://kacatvilag.blog.hu/ 2009.04.18. 09:24:49

bcyke bá' megmondta, hogy lazán, mint a riga lánc legyél kemény, mint a vidia, azt úgyis becsicskulnak!!!!:))))

Még tipp: legközelebb mondj olyan csúnya nagy összeget a józan ész határán belül, amiről úgy gondolod, ha ennyit köhög érte, na akkor már azt tényleg nem lehet / szabad visszautasítani.

Ha perkál, akkor nyugodt(abb) lelkiismerettel robizol, ha meg nem, akkor meg nyugodtan babázol.:)))

seresv · http://gyerekkonyvkritika.blogspot.com 2009.04.18. 17:58:00

Most veszem észre, hogy mekkora a zoknija.... :)))))))))
süti beállítások módosítása