Élménypillanatok lapozgatása

Mindig is szerettem a meséket, kisgyerekként, elalvás előtt félálomban ringatózva, akár hangosan felolvasni egy számomra kedves valakinek, vagy kockás plédbe burkolózva belelapozni varázslatos történetekbe. Most én mondok mesét, és én leszek benne a tündér, mert mindig ők voltak a kedvenceim!:-) Lapozgatok porosodó és új élménypillanataink között....Csak úgy, mert lelkes gyűjtőjük vagyok:-) Kérlek, a blogomban található írásaimat és fotóimat ne használd fel az írásos engedélyem nélkül! Köszönöm!

MEGBESZÉLÉSEK

A blogomban található szövegek és képek felhasználása csak az írásos engedélyemmel lehetséges! Kérlek, ne használd a fotóimat a megkérdezésem nélkül! Köszönöm!



éppenmost bekukkantó kedves valaki

Napszámolgató

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Kirugások

2009.04.06. 17:07 | piroskaesfarkas | 18 komment

A zuhany alól ugrottam ki a csörgésre, mikor telefonált, majd közölte, hogy beül a kocsiba és mindjárt itt lesz. Még tiltakozni sem volt időm, meg arra sem, hogy sebtiben kitaláljak valami elfogadható indokot (ha már az alaphelyzet nem elég), amivel távol tarthatom vasárnap délután, mert hirtelen letette. "Jön a papád."-közöltem egyhangúan a teraszon, babakocsi mellett sütkérező Farkassal, aki furcsa grimasszal a fején nézett fel a könyvéből. Hacsak nem vagy nagyon szoros kapcsolatban az illetőkkel (a családfa nem kötelez egyenesen), ne ugorj csakúgy be hozzájuk, főleg, ha párhetes gyerekkel szoknak éppen össze. De ha meg hivatlanul betoppansz, semmiképpen ne maradj ott hosszú órákig.....

Jobb híján virslit főztem a kopogószemű emberemnek (reggel óta nem volt időnk enni, és hat óra magasságában már igencsak fellázadtak a bélbolyhai....én meg ha nem figyelek, elflejtek reggelizni, ebédelni meg vacsorálni is, mert a szülés óta sem időm, sem étvágyam nincs) és a papájának, majd leültek meccset nézni Mütyürkével, hármasban. A gyerek sokmindent megváltoztat.

Eddig nem sok kapcsolatom volt pasi szüleivel, pontosabban a papája vonalával, de mondjuk neki sem. Amióta kiderült, hogy várandós vagyok, az irántam való érdeklődési grafikonjuk hirtelen szökött a magasba, majd szülés után mélyrepülésbe kezdett, viszont ugyanekkor megjelent egy eltérő színű vonal, amely meredeken ívelt felfelé. Nos ez Mütyürke vonala. Tehát most már nem is vagyok olyan érdekes, meg imádnivaló, hogy ilyen édes unokát szültem, viszont mint a méz a méheket, úgy csalogatja ki őket hozzánk az unoka. Ami végülis rendjén is van, meg örülök valahol, csak éppen nehéz hirtelen átállni a nagy semmikapcsolatból a másik oldalra. Nem is állok át, csak elfogadom a helyzetet és alkalmazkodom. Meg jó, ha Farkasnek ez némi boldogságpillanatot jelent (nem mondja, látni meg nem lehet rajta, szóval az is lehet, hogy nemis), vagy kárpótlást az elvesztegetett apa-fiú évekért. Nem tudom.

A mamáját meg, aki egyedül él, és nyugdíjasként dolgozott, ma leépítették. Holnap már be sem kell mennie. Na ettől évek óta tartunk, hogy mi lesz majd, ha egyszer nem dolgozik, és rázuhan a számára terhes sok idő és szabadság. Mer'hogy nem szeret semmit, nincs kedvenc időtöltése, keserű és ijesztgetősaggódós, és félő, hogy a napi sokszori telefonálásból elviselhetetlen mennyiségű zaklatás lesz. Ha úgy volna, hogy szoros kapcsolatban lenne Farkassal, akkor persze nem jelentene gondot, de Ők sem jönnek ki túl jól. Nincsenek egy hullámhosszon.

Nem is ezt akartam írni, csupán néhány képet kívántam bebiggyeszteni a tegnapi focinézés kapcsán, ahol Mütyürke Farkas felhúzott térdein nemélvezte a meccset, viszont annál inkább a ringatást. De a többi meg kikívánkozott.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://piroskaesfarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr851049969

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

edinalorincz · http://edinalorincz.com/photoblog 2009.04.06. 17:42:57

Csodaszép, még mindig és nagyon! :)))
A többihez pedig kívánok erőt és gondviselő segítséget! :)

minyike · http://enkisfalum.blog.hu/ 2009.04.06. 20:00:39

Hát ez nagy sóhaj volt. Jó tanács nincs és nem is lehet. Kitartást!
Jól látom, hogy Mütyürke arca gödröcskés?? :))

dzsudit 2009.04.06. 20:12:06

Drága Piroska!
Ez a kistündér egyszerűen gyönyörű!!!!!! A nagyszülőkhöz pedig kitartást. :))

Saille · http://ficsergo.blogspot.com/ 2009.04.06. 20:12:07

Hmm, a posztod címe kicsit más tartalmat sugallt. A baba csodaszép, és döbbenetes milyen érdeklődve figyel már. A leírtakból, mint leendő anyós, igyekszem tanulni, neked meg azt kívánom, hogy amitől annyira tartasz, ne következzen be... Esetleg segítsetek hobbit találni az anyukának, ha mégis.

ßóbita 2009.04.06. 21:54:42

Jáj. :S

De Mütyürke édes!

(Azt viszont megnyugvással olvasom, hoyg nem csak nekem vannak in-law problémáim.)

Katónéni 2009.04.06. 21:55:38

Mondták már, hogy csupa értelem?!!!!
Gyönyörűséges!
Csak vele törődj!!!!

manner 2009.04.07. 00:08:17

ez az első kép :))) hát ez valami végtelen cuki, nem tudok betelni :)) gyönyörű, tüneményes! Piroskám, anyósilag nem nagyon együtt érzek, okosat nem tudok mondani, csak talán annyit, hogy sose feledd: két füled van :)

manner 2009.04.07. 00:10:28

jáááááj, azt akartam írni, hogy nagyon együtt érzek, csak belegabalyodtam a mondatba (egy "nem"-mel több van)...

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2009.04.07. 10:50:21

:-) A lényeg, hogy a gyerek édes:-)
Na igen, a két fülem:-)

Igen, Mütyürke úgy néz ki, hogy örökölte tőlem az arcán mosolyra felbukkanó gödröket:-)

Anyukának évek óta igyekszünk elfoglaltságot találni, de semmi sem érdekli sajnos....Nincsenek barátai, és a rokonaival sem tartja a kapcsolatot. Kemény dió.

Niki- picurAnyu 2009.04.07. 11:05:03

Bizony, a lényeg, hogy Mütyürke tündéri. :)
A többihez pedig tényleg kitartást. :S

egykerekszilva 2009.04.07. 13:04:17

Sorstárs, még jó, hogy nem laktok egy fedél alatt... :-)
Mütyürke pedig nagyon szép továbbra is.

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2009.04.09. 13:06:50

Együttlakni??????????? Húúú, az kéne még....

Sweethome · http://colors.blog.hu 2009.04.10. 10:09:28

Jaj Piroska! Úúúúgy kedvet kaptam a babázáshoz újból.

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2009.04.12. 13:18:47

Sweethome! Éééééééééééééééééééés????? Mi a következő lépés?:-)

Sweethome · http://colors.blog.hu 2009.04.12. 17:34:21

Jaj Piroska! Nekem már van egy 16 és egy 14 éves lányom, már nem merek szülni, sajnos voltak problémák a második csajszinál és nem merek kockáztatni,de néha úúúúgy de úúúúgy vágyom egy harmadikra. Puszillak, egy tünemény Mütyürke , zabálnivalóóó!!!

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2009.04.15. 17:36:41

Sweethome! Hát nem tudom, hogy mi lehetett a baj, de nem csodálom, hogy vágysz harmadikra. Legszívesebbe én is három gyereket vállalnék Farkassal, de egyrészt idő, másrészt anyagiak kérdése is. sajnos.
Tényleg nem lehet harmadik? Megkérdezhetem a korodat?
Én ugye 36 leszek ősszel:-) Énsem maicsirke.

Sweethome · http://colors.blog.hu 2009.04.15. 21:12:13

Szia Piros! Egy évvel vagyok idősebb nálad, (szintén skorpió, jól rémlik, te is, ugye?) Szerintem sok közös vonásunk is van. Valószínű lehetne harmadik, csak már félek kockáztatni, sokmindenen keresztülmentem Kicsilánnyal és nem lenne idegem mégegyszer azokat végigcsinálni. (Életéért aggódtunk éveken át, jaj így tudom hogy nem érthető, hosszú, na) Ari vagy hogy érdeklődsz. Imádom ám olvasni az írásaidat! Mütyürkét ha megkaparintanám, megzabálnám :-)

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2009.04.17. 11:36:12

Sweethome! Igen, skorpió, de állítólag alig van bennem skorpiós. Én nem tudom, nem ismerem igazán ezeket a jellemzőket (azt látom, hogy Anyika, Farkas, és kedves barátnőim is bikák, és nagyon jó jegynek tűnik:-)

Sajnálom, hogy nehézségeitek voltak! Én is tartok a másodiktól, mert mileszha, de közben úgy szeretnénk.
mütyürkemegzabáláshoz meg csak :-)))
süti beállítások módosítása