Élménypillanatok lapozgatása

Mindig is szerettem a meséket, kisgyerekként, elalvás előtt félálomban ringatózva, akár hangosan felolvasni egy számomra kedves valakinek, vagy kockás plédbe burkolózva belelapozni varázslatos történetekbe. Most én mondok mesét, és én leszek benne a tündér, mert mindig ők voltak a kedvenceim!:-) Lapozgatok porosodó és új élménypillanataink között....Csak úgy, mert lelkes gyűjtőjük vagyok:-) Kérlek, a blogomban található írásaimat és fotóimat ne használd fel az írásos engedélyem nélkül! Köszönöm!

MEGBESZÉLÉSEK

A blogomban található szövegek és képek felhasználása csak az írásos engedélyemmel lehetséges! Kérlek, ne használd a fotóimat a megkérdezésem nélkül! Köszönöm!



éppenmost bekukkantó kedves valaki

Napszámolgató

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Elkap

2009.02.05. 15:02 | piroskaesfarkas | 17 komment

Pompás. Tegnap estére, mikor Farkas hatnapos ágynakdőlőskényszerpihenő után felülkerekedett a víruson, és ma visszatért a munka mezejére, s mikor már azt hittem, hogy kemény vagyok, hogy ezidő alatt nem ragasztotta rám, pedig még gyümölcsöket sem ehetek, hát nem elkaptam?

Bevenni nem merek semmit, üres teát iszogatok, néha egy-egy édesítővel (méz ugye a cukrosságom miatt kilőve), és sajnálom magam rettenetesen, meg persze agyereket, hogy egész nap a köhögésemet és orrfújásomat hallgatja, s hánykolódik a rázkódásomtól. Amikor krehácsolok, az egyébként nemkiállós köldököm legnagyobb meglepetésemre kidomborodik, ami igen furcsa érzéssel jár.

Legszívesebben a jó meleg paplan alatt sopánkodnék, de ugye itt van a munkám, a két anyag, amit jövő hétre meg kell csinálnom, úgyhogy felváltva nyögök a monitor előtt és a kanapén bebugyolálva.

Hát így.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://piroskaesfarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr91924520

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ßóbita 2009.02.05. 16:31:08

Jobbulást!

Kis vigasz: nézz be hozzám, díjaztalak! ;)

Kryszti 2009.02.05. 16:38:10

Piroskám,
Gyors gyógyulást kívánok Neked!!!!
Tavaly a szülésem előtt 2 héttel én is az influenza vírus áldozata lettem. Márk és Norman szerintem tengeri betegséget kapott az állandó köhécselésemtől. :)

bolyti 2009.02.05. 20:54:41

Jaj szegénykém! Azért pihenj is kicsit! Nem lehet megkérdezni dr.Talánőt, hogy ebben a helyzetben mit lehetne bevenni?
Köhögésre ajánlom a Sinupret drazsét. Gyógynövényes cuccos, rá van írva a papírjára, hogy áldott állapotban is szedhető... 3x2 az adagja

Katónéni 2009.02.05. 21:46:21

Drágám!
Gyógyulj meg!
Hagymahéj teát próbáltál már??? Nem vicc!

Helga01 (törölt) 2009.02.06. 09:07:46

Drága Piroska!
Olvaslak folyamatosan, de most regisztráltam csak! Jobbulást kívánok a többiekkel együtt! Klassz csaj vagy, kalapot előtted és Farkas előtt!
(Helga néven írtam.)

minyike · http://enkisfalum.blog.hu/ 2009.02.06. 13:05:53

Na csak óvatosan! Pihenni, pihenni, pihenni! Én már ötödik napja heverek ebben az idei influenzában és mivel én nem hordozok magamban sem babát, sem túl sok cukrot, mindent bevethetek, mégis nehezen tudom legyőzni. Én is azt tanácsolom, hogy kérdezz orvost (akár a házit is), hogy mit vehetsz be! Egy enyhe akármivel még mindig kevésbé ártasz Neki, mint ha sokáig vagy benne a kórban.

Varázsmogyoró 2009.02.06. 13:13:18

Az előttem szólók már tényleg mindent "elmondtak"... sok pihi JOBBULÁST!!!!

Niki- picurAnyu 2009.02.08. 16:17:30

Jobbulást!
Én valahogy a 20-onvalahanyadik héten lettem nagyon náthás, szerencsére pár nap alatt átvonult rajtam. Sok-sok citromos tea, fokhagymás kenyér, és pihenés a meleg paplan alatt.

Ingrid 2009.02.08. 19:42:21

Jobbulast Draga!
A lazcsillapitast ne hagyd ki... Remelem jobban vagy
Gyogypuszik!

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2009.02.08. 21:03:07

Köszönöm szépen a jobbulás kívánságokat és a tippeket!
Sajnos negyven fokos lázban égtem másfél napig, teljesel levert. Két rubophen és egy algopyrin vitte le végül a második napra. Addig hiába zuhanyoztam hidegvízzel, ültem be hűtőfürdőbe, és borogatott Anyika vagy Farkas folyamatosan, semmi sem használt.
Most rettenetes fuldoklós köhögéssel és orrfújással küszködök, amitől szerintem nincs nyugta a gyereknek, és már nagyon, de nagyon fáj a hasam a sok erőlködéstől.
Nem tudom, normális .-e, hogy hirtelen ennyit mozgolódik Mütyürke? szinte folyamatosan érzem a fészkelődését? Tegnap este pl. héttől hajnali háromig alig nyugodott le....
Sajnálom a sok-sok köhögésem és orrfújásom miatt.....
Kicsit ki vagyok purcanva......
Pihenni? Hát sajnos az sem nagyon megy, mert a jövő hét végére kell leadnom a két nagy anyagot, amin még nagyon sokat kell ügyködnöm, és így is kiesett a két lázas napom, amit alig tudok majd behozni.

Ingrid 2009.02.08. 21:51:28

Örülök, hogy jobban vagy ! A munka az munka :(((( ... dolgozz, de kíméletesen ...

Mozgolódás: nagyonis jó, hogy mozgolódik. Ezek szerint keze-lába épséges :) ;) Heléna keveset mozgott, nem volt kimondott zaklatós típus, annál inkább idekint... ;)

Mirwen · http://newrim..freeblog.hu 2009.02.08. 22:44:31

jobbulást!! :-)
mozgolódás: csekkold nálam hogy mennyivel jobb ha mozog! :-)
süti beállítások módosítása