Élménypillanatok lapozgatása

Mindig is szerettem a meséket, kisgyerekként, elalvás előtt félálomban ringatózva, akár hangosan felolvasni egy számomra kedves valakinek, vagy kockás plédbe burkolózva belelapozni varázslatos történetekbe. Most én mondok mesét, és én leszek benne a tündér, mert mindig ők voltak a kedvenceim!:-) Lapozgatok porosodó és új élménypillanataink között....Csak úgy, mert lelkes gyűjtőjük vagyok:-) Kérlek, a blogomban található írásaimat és fotóimat ne használd fel az írásos engedélyem nélkül! Köszönöm!

MEGBESZÉLÉSEK

A blogomban található szövegek és képek felhasználása csak az írásos engedélyemmel lehetséges! Kérlek, ne használd a fotóimat a megkérdezésem nélkül! Köszönöm!



éppenmost bekukkantó kedves valaki

Napszámolgató

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Veszítsd el!

2008.04.01. 11:47 | piroskaesfarkas | 12 komment

Lius (aki elvileg már a múlt héten megtette, s tényleg?) hívta fel a figyelmemet egy jópofa könyvelveszítős mozgalomra, "neked biztosan tetszeni fog" megjegyzéssel, s milyen jól gondolta! Rögtön felvillanyozódtam, s már töröm is a fejem, hogy melyiket válasszam, és hol felejtsem ott.

Még nincs meg a kiválasztottam (Mert bevallom, nem is olyan egyszerű. Rögtön a kedvenceimre gondoltam, de azoknak nem szívesen mondanék búcsút, hiszen a lelkemhez nőttek. Akkor indítsak útra egy számomra kevésbé kedves regényt? De az meg nem én vagyok...), de hamarosan ott ólálkodom majd valahol egy parkban, egy KVzóban, étteremben, netán egy szobor körül, hónom alatt a könyvvel.

Nem csatlakoztok? Beszámoltok róla, hogy melyiket, mikor és hol? Vagy ha csak kedvet kaptatok, kiváncsi vagyok!

· 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://piroskaesfarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr87406385

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: piala dunia 66 2018.02.04. 23:59:27

Which antibiotic is stronger amoxicillin or clindamycin - Free progress note forms

Pingback: Mixed pickles - Ottfelejtős 2008.04.04. 09:49:55

[...]megjelenítése / írása">Szólj hozzá! [...]

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Edina · http://edinalorincz.com 2008.04.01. 19:01:06

Ó, ez remek! :))) Imádom az ilyen mókákat! :)

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2008.04.02. 09:59:14

Edina! Majd szólj, hogy beszállsz -e a játékba!:-)

Meske javasolta, hogy jelezzem neki, hol akarom elhagyni a könyvemet, majd Ő megtalálja és elolvassa.....:-) Innen üzenem, hogy még játékon kívül, bemelegítésként elhagytam a fülbevalósat az éjjeli szekrényén, remélem, elolvasta:-D

Meske 2008.04.02. 11:16:22

Jajjjjj deeeee vicceeeeeeees!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D
Egyenlőre Toszkánás könyvet vagyok "kénytelen" olvasni! Minden este felkéreckedik az ölembe, mint Saci! Nem tudok mit tenni! :))))

Kryszti 2008.04.02. 15:42:58

Erről már én is hallottam, szerintem szenzációs ötlet.

Ingrid 2008.04.03. 07:29:19

Nekem is ugyanez a "bajom" az ilyen játékokkal :) Amit szeretek, nem szívesen veszítem el, mert a szívemhez nőtt, amit pedig nem szeretek, azt azért nem, mert azt meg azért nem...

Piroska 2008.04.03. 10:23:12

Na ezért megyek én könyvesboltba, vagy rendelek interneten keresztül olyat, amilyet szeretnék elveszteni, hogy kettő legyen belőle...:-)
Lehet, verseskönyvet fogok...

lius 2008.04.03. 12:25:00

ööö, még nem hagytam el semmit. kicsit el is felejtettem a nagy rohanások közepette, de mivel odavagyok az ötletért, mindenképpen elveszítek egyet...

Piroska 2008.04.03. 14:29:34

Lius, de melyiket???????????????????
Még én sem döntöttem el....

Piroska 2008.04.03. 14:47:43

Kryszti, Cserkókám! Ti elveszítetek egyet?:-)

cserke · http://www.eteto.blog.hu 2008.04.03. 14:56:53

Nagyon tetszik az ötlet, van tippem is, mit szeretnék otthagyni, de előbb be kellene szerezni.
És Te??MIt?

Piroska 2008.04.03. 15:07:47

Cserkókám! Pont tegnap írtam Neked a versikéd kapcsán, annak a fiúnak ven egy nemisolyanúj de nem is régi versike gyűjteménye, amit nagyon szeretek. Talán azt.
De még gondolkodom erősen......
Meg ha az említett előzőt, akkor kell egy másik, nekem:-)
süti beállítások módosítása